Snel geld verdienen als puber

  • 8 April 2013
  • 36 reacties
  • 135588 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,

Ik denk dat iedereen snel geld wilt verdienen.
Maar hoe verdien je nou snel geld?
Ik ben nu bijvoorbeeld aan het sparen voor iets waar ik nog 60,- euro voor nodig heb.

Zet in deze discussie neer hoe jij snel zo veel geld bij elkaar krijgt.

36 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Ik denk dat hij het geld al heeft🤨😂

Ik hoop het voor hem, na 8 jaar haha

Badge +1

Ik denk dat hij het geld al heeft🤨😂

Badge

Er zijn veel opties op internet, meestal dit freelancewerk, het is legaal, er zijn niet zulke strikte verplichtingen als bij een reguliere baan, er is copywriting, er is een ontwerp, er is een redactie, er zijn ongebruikelijke opties , zoals het bewaken van shares

Geen idee ik zoek ook naar mogelijkheden
Er bestaan websites waarbij je enquêtes kan invullen, reclame kan kan kijken en mailtjes kan lezen voor geld. Ik weet niet precies hoeveel je daarmee verdient, maar het is in ieder geval wat. Andere suggesties:
- kranten bezorgen
- in de supermarkt werken
- babysitten
- honden uitlaten

Veel succes!
Oh ja, en je aanmelden bij een reclame bureau. Met meespelen in een reclame verdien ook heel goed. Je hoeft er niet mooi voor te zijn als voor een model, maar het is toch goed verdiend.

• Galaxy
Model worden, ik verdien zo €150,- Maar niet iedereen kan model worden. Want je moet fotogeniek zijn, en mooi.

Wat je ook kan doen is dingen kopen en verkopen. Ik weet wel van sommige mensen dat zei daar best veel geld mee verdienen.
Model worden, ik verdien zo €150,-
Ik zou iets doen dat zou aansluiten op mijn interesses.
zoude wij mss ook moge wete hoe die site noemt? :/


Tekst aangepast door De Kindertelefoon. In een quote werd verwezen naar een site, die door De Kindertelefoon als onbetrouwbaar is beoordeeld. De oorspronkelijke post was om die reden dan ook al verwijderd.
Geduld, Krantenbaantje, Klusjes, Cupcakes verkopen?,.
Oppaswerk! Ik ben 17 jaar en ik verdien 7,50 per uur! Dus dat is echt veel voor mijn leeftijd en ik hoef niets te doen.


Hoe heet die site?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon. In een quote werd verwezen naar een site, die door De Kindertelefoon als onbetrouwbaar is beoordeeld. De oorspronkelijke post was om die reden dan ook al verwijderd.
misschien zit nog wat leuke baantjes tussen:
- helpen bij een bejaardentehuis
- helpen bij een dierenasiel
- krantenwijk
- oppassen
- klusjes doen enz
Bijbaantje xD
Folders rondbrengen. Je kunt ervoor tussen de 28-50 euro per maand mee verdienen. (Of meer)
Ik heb geen manier voor snel geld verdienen, maar je kunt een dienst op het internet beginnen (zoals websites designen). Of je begint (fan)sites over dingen en staat daar commerciële reclames toe. Dat verdient bakken met geld heb ik wel eens gelezen.

Ja dat is ook heel makkelijk om te doen.
kind krijg wat meer zakgeld :DDD en dan wordt je rijk
Krantenbaantje is idd het makkelijkst ja :D

-Domuh ❤
Gewoon een kranten baan nemen ;)
Succes!
Ik heb een oma die maar 1 kleinkind en een aardig pensioentje heeft;)
Hhmmmm gratis geld........
Lijkt me iets te mooi om waar te zijn..........
Zou ik wel willen, maar FF een ding er staat geen link...
Kan je m er bijzetten??
lijkt me nog al luguber wat je verteld geafkt
hey,
dealen is een goede om snel geld te verdienen maar is moeilijk om in die wereld te komen of eruit te gaan, en sws niet echt ehm goed, prostitutie laat ik maar:-| . Maar online geld verdienen is zeker een goede. Als je veel geld wilt verdienen en redelijk snel is affiliate marketing een goede. Simpel gezegt: je promoot iemands product op jouw site. Via bijv. paypro kan je zien wat de verkoopprijs echt is, en wat de commissie (wat jij daadwerkelijk krijgt) is. Het nadeel hiervan is dat je afhankelijk bent van de hoeveelheid mensen die je site bezoeken en daadwerkelijk op de affiliate link klikken en wat kopen bij de verkoper. En de enige echt goede manier om mensen naar je site te krijgen is via webklik een pakket te kopen zodat je een eigen domein hebt en hoog komt te staan bij google en dat soort zoekmachines. Startpagina is de bekendste die dit doet. Bijna alle links zijn affiliate links waarmee hun geld verdienen als jij wat koopt via die link.
Als je een vraag hebt vraag maar, ik ben thuis in deze wereld.
nou die sites zou ik niet doen
wat ik doe om geld te verdienen is werken en als ik wat vrijetijd heb poker ik verdiend goed maar ik kan je het niet aanraden je hebt er namelijk hersens, mensenkennis, dicipine en geduld voor nodig niet voor iedereen weg gelegt dus

Reageer