Snel geld verdienen als puber

  • 8 April 2013
  • 36 reacties
  • 135590 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Iedereen zou wel snel geld willen verdienen (en veel), helaas gaat dat niet en moet iedereen voor zijn eigen geld WERKEN.
Neem een krantenwijk, ga ergens in een restaurant afwassen, ga honden uit laten, er zijn genoeg dingen die je kunt doen, ongeacht hoe oud je bent!
Succes!
Om geld te verdienen kun je ook bijvoorbeeld (...) doen, hier krijgje betaald voor het lezen van mailtjes en het meedoen aan onderzoeken, heel veel krijg je er niet voor maar een paar tientjes per maand is toch altijd mooi meegenomen? Om lid te worden doe dat dan viadeze link!
*prostitutie .hahha . wordt gwn drugsdealer xD . hahah neei hoor ik zou t echt niet weten t enige wat echt snel geld opleverd zijn prostitutie en dealen maar dat is niet goed dusjaah 😛
GEEN PROSTIETUTIE
zelf werk ik bij 3 verschillende bedrijfjes als licht/geluids technicus en hiermee verdien ik gemiddeld 50 per klus. Ik geef wel toe dat het zwaar werk is. Als ik je een tip mag geven zou je eens moeten zoeken naar iets wat je leuk vind om te doen en wat je later zou willen gaan doen als je hiermee een baantje ergens kan krijgen en je kunt bij een groter bedrijf komen dan keer jener ook nog veel van en je verdient ook nog goed..


gr. Mike
Maak reclame !! Maak leuke briefjes en hang ze op ofzo , of ga klusjes doen , is misschien niet superleuk , maar je verdient wel geld , niet veel , maar als je genoeg klusjes doet , het je Zeker wel wat :) maar probeer creatief te zijn en kom met leuke ideeën !! Veel succes ! 

Toedelzz 
@lol Ik ben best wel goed in websites desingen. Maar hoe ga ik dit promoten zodat mensen naar mij toe komen?
Mijn ouders gaan sowieso niet bijbetalen. Ik heb laatst nog geld voor iets gevraagd. Heeft iemand nog leuke ideeën?
Voor 60 euro zou ik (voor een deel) mijn ouders lief aankijken, haha. Voor de rest wat Ongemakkelijk zegt, alleen is dat vooral voor 13/14+, en ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent. Als je jonger bent dan dat is het gewoon wachten tot je verjaardag, lijkt mij.
Als geld verdienen nou eens simpel was,
Tja, dan was ik misschien wel rijk.
Neeh, (:

Maar om geld te verdienen;
-Klusjes doen
-Op kinderen passen
-Honden uitlaten
-Krantenwijk
-Bij een supermarkt werken -Alsjeoudgenoegbent-
-Schoonmaak
-Hotel -Helpenmethetklaarzettenvantafels- -vakantiebaan-
-Bij een boederij, de dieren verzorgen
-Bij Groenten/Fruit teler vragen om werk, -onkruidwieden etc- -fruitseizoen-

Geen geweldige opties,
Maar mensen die ik ken doen allemaal dat soort dingen voor de kost.
En in mijn woonplaats zijn zulke opties mogelijk. (:
x
Ik heb geen manier voor snel geld verdienen, maar je kunt een dienst op het internet beginnen (zoals websites designen). Of je begint (fan)sites over dingen en staat daar commerciële reclames toe. Dat verdient bakken met geld heb ik wel eens gelezen.

Reageer