Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Pixelhosselaar

Ik hossel in pixels, als jullie dat niet weten wat het is, ik speel een spel runescape...  en ik verkoop mijn pixels ! ik heb al 50 euro echt geld verdiend door mijn rev items te verkopen ! ook heeft iemand mijn spullen hiermee afgepakt, ik was heel erg verdrietig .. wat kan ik hier aan doen ?! en mag ik eigenlijk wel de pixels hosselen ?

2 reacties

heet dat zo ??

ik ben een chineese goldfarmer zoals dat wordt genoemd(ookal ben ik gewoon nederlands)
ik farm gold in verschillende spellen doormiddel van programmas dat ik zelf schrijf.
en heb ook ervaring met RS 
het mag niet in zovere dat je gebanned ken worden, en zelfs IP bannend, maar in heel RS zijn bestaan zijn er maar 2 mensen waarbij het gebuert.
het is niet ilegaal in nederland dat je er voor opgepakt ken woorden. er zijn daarvoor geen regels(een gat in de wet wordt dat ookwel genoemd)

je ken dat eigenlijk niet echt verkomen je moet die genen echt vertrouwen en geen groote bedragen doen.
je ken alleen maar mensen waarschuwen en kijken naar andere waar al veel goede en positiefe dingen over te zeggen zijn.

zelf heb ik met RS iets van 2.000 euro op gehaald in 1 jaar
maar intotaal heb ik zo'n 30.000 euro opgehaald met mijn baan in zo'n 2jaar
Wat moet je dan doen?
Als je pixelhosselaar bent of zow iets?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen