Vraag

paypal met google play

  • 14 December 2019
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben een jongen van 13 (bijna 14) en ik heb een meme page op instagram met 4.000 volgers, maar ik wil deze page uitbreiden (meer volgers) ik heb laatst een paypal account aangemaakt en daarmee kan ik geld verdienen/uitgeven, maar ik wil graag zelf geld erop zetten zodat ik shoutouts kan kopen. 

De vraag= hoe doe ik dat? Is er een optie om google play geld op je paypal te zetten? Of een paypal tegoedkaart kopen? Met creditcard geld erop zetten willen mn ouders niet doen want ze zijn een keer opgelicht door iemand op marktplaats die paypal gebruikte en nu vertrouwen ze het niet meer.

 

Graag antwoorden, thnx <3

 


6 reacties

Hallo Anoniemfiguur74 :)

Je kan volgens mij via je bank geld storten op je PayPal account, en dat kun je dan uitgeven aan shoutouts voor je insta acc.

-Dr8gon99

Ja maar kijk dat willen mn ouders dus niet

Hallo Anoniemfiguur74 :)

Kun je dat niet stiekem doen zonder het je ouders te laten zien of is jou bankrekening op naam van je ouders zodat ze je uitgaven kunnen zien?

-Dr8gon99

De bankrekening van mij staat op de ING app van mn vader en hij kan ook alles zien wat ik bv ook met mijn pinpas doe dus da's geen optie

Ja, dan weet ik het om eerlijk te zijn eigenlijk ook niet meer. Ik vindt 4.000 volgers trouwens al hartstikke veel, ik heb slechts 27 volgers op instagram.

-Dr8gon99

Ehhh.
Ik weet nou niet of je shoutouts wilt kopen….
Dat is een makkelijke manier om je reputatie de grond in te boren, zodra men er achter komt hoe je aan die shoutouts gekomen bent.
Je kunt sowieso geen shoptegoed van de playstore naar PayPal overzetten, want dat is geen echt geld.
Het lijkt mij misschien wel zo verstandig om gewoon het advies van je ouders te volgen.
Ze willen niet dat jij geld op die rekening plaatst, dus doe het vooral niet.
Jij gaat er sowieso niet achteruit wanneer je andere mensen geen geld kunt geven om jouw memes te zien.

Reageer