oud & nieuw brievenbus

• 14 maart 2015
  • 6 reacties
  • 463 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee allemaal. Ik heb julie advies nodig!

Met oud & nieuw bleef ik bij m'n vriendje vieren en hebben we een rotje in de brievenbus gedaan, Hij stak 'm aan en ik deed 'm erin
Toen was ie ontploft en een man had gefilmt. Dus later kwam hij aan de deur en allebei ontkent.
Maar paar maanden erna kwam poltie etc, en hadden bewijs dat wij het waren. 

Nu willen ze 50 euro voor een nieuwe, de vader van mijn vriend heeft die gegeven, maar nu zegt m'n vriend dat ik aan die vader het terug moet betalen.
Maar wanneer ik bij hun ben, hoor ik die vader er nooit over.. 'durft hij niet'

Wat moet ik nu doen? Die vader is heel erg rijk, hij vind het heel normaal om een boot te kopen van een paar 1000 euro, en dan dit gedoe om 50? Ik heb het geld er niet voor.. en ik vind het ook niet eerlijk, we hebben het samen gedaan.

Wat moet ik doen? Mvg,

6 reacties

Badge +17
Vraag aan zijn vader wat hij er van vindt, in plaats het via je vriend te doen. Als je het eenmaal uit de mond van zijn vader hoort, weet je dat je moet betalen. Maar je moet natuurlijk niet het volle bedrag betalen. Allebei 50% ervan. Dat is wel zo redelijk... 
Dus vraag zijn pa er eens naar en dan zul je het snel genoeg horen.
Heejj

Vraag aan je de vader van je vriend waarom jij de 50 euro moet betalen...

Je kan toch ook altijd nog doen ieder 25 euro.

Het klinkt misschien een beetje stom maar het is wel je eigenschuld.

Een rotje in een brievenbus doen en dat die later kapot gaat is wel een beetje voorspelbaar! ;)

Greetzz
Als het een rotje was, hoe kan die brievenbus dan kapot zijn gegaan? Het enige was overblijft is kruid wat je gewoon weer weg kan poetsen.
Hi,
Ik zou idd zoals ze al zeggen eerst met die vader er over praten.
En als je dan moet terugbetalen dat jullie allebei de de helft van de 50 euro betalen
xx
Heyy,

Praat erover met de vader van je vriend. Ik geloof niet dat je 50 euro moet betalen, voor
iets dat je met zijn zoon hebt gedaan (Jouw vriendje). Hij is toch zo rijk, dan denk ik niet dat
hij die 50 euro mist. Zo wel, dan is het verstandig om 25 euro te betalen. Zo heeft ieder de helft
betaald.

xxx Groetjess
Ik zou €25 euro betalen omdat jullie het samen hebben gedaan dus dan moeten jullie ook samen de kosten betalen. En als je dat niet hebt kan je misschien je ouders vragen om wat geld te lenen?

Reageer