Vraag

Opdrachten krijgen webdesign

  • 21 December 2019
  • 3 reacties
  • 201 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik wil graag opdrachten krijgen voor het maken van websites maar hoe kan ik deze opdrachten krijgen, moet ik bedrijven aanspreken of iets van instagram ofzo? ik heb geen flauw idee (het gaat wel zwart dus zonder btw)


3 reacties

Blijkbaar kan de kindertelefoon alleen op neppe seksverhalen met honden, mama’s en papa’s reageren

Hoi jorik,

Neehoor, alleen die komen vaker voor en niet altijd is er iemand online of die weet het antwoord

 

Wat ik zou doen is sws een paar sites maken gwn over niks maar met een layout enz

 

Dan jezeld adverten en aanbieden bij bedrijven, begin klein en gebruik je eerdere sites zodat ze weten wat je kan. Heb heel veel geduld want als je geen diploma heb is het sws moeilijker om gehuurd te worden

Hallo Jorik12 :)

Je kan ook flyer's maken en uitprinten en die ronddelen bij onder andere bedrijven maar ook bij particulier en vermeld ook je ervaring inderdaad zodat ze niet denken dat ze met een of andere gozer te maken hebben die hoogstens weet hoe hij naar een website kan dus ALTIJD ervaring erbij vermelden. Er zijn genoeg gebruikers op De Kindertelefoon die op neppe seksverhalen reageren maar deze subfora is gewoon wat minder populair en er wordt ook niet heel vaak op Geld en Werk gekeken dus het is niet de onwil van mensen om niet te helpen alleen op deze subfora kan het wat langer duren.

-Dr8gon99

Reageer