Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ontslag nemen of niet?

Het zit dus zo, sinds 2 oktober ofzo heb ik een baantje (mijn eerste baantje) bij de spiegelploeg bij ons in de supermarkt maar nu heb ik dus het probleem dat mij helemaal niks word uitgelegd, ik moest beginnen met de winkel spiegelen oke en nu kwam opeens mijn baas boos naar me toe dat ik me nooit meld bij de leidinggevende naja dat wist ik dus niet dat dat moest plus ik heb geen idee wie de leidinggevende is, en waarom ik alleen spiegel ik moet volgens hem ook opeens gaan vullen terwijl hij tegen mij had gezegd dat ik bij de spiegelploeg zit...
Nu heb ik ook dat mijn rooster van geen kanten klopt, ze gaan mij elke keer weer een uur eerder daarop zetten maar dan zit ik nog op school dat heb ik al 3 keer verteld
en dan komt er ook nog eens bij dat ik altijd al superveel last had van mijn rug maar nu ik dit baantje heb krijg ik steeds meer last van mijn rug en ook van mijn knieën..

maar ik vind het zo stom om dan na nog geen eens een maand ontslag te nemen, en hoe moet je dat dan vertellen?

10 reacties

er mag best wel gereageerd worden hoor -.-
Ik weet het niet of je moet ontslag nemen of niet,,,
Best wel raar allemaal. Praat er is met die baas over en als ze het dan niet goed doen dan zal ik indd ontslag nemen
veel suc6 😉
zeg tegen je baas dat je duidelijkheid wil. een vast patroon  en anders neem je gewoon ontslag en neem je een ander baantje er zijn er genoeg!
:oIk ben het helemaal eens met verbatim! 
Of je nou ontslag neemt of niet, voor een supermarkt maakt dat niet uit.
In een supermarkt is er trouwens geel spiegelploeg, wel een vulploeg die spiegelt.
Vraag naar een gesprek --> geef al je punten aan hem (op een brief kan ook)

Over weeg dingen, vind ik het de moeite waard om voor een paar euro zo mijn rug te verknallen?
ik ben het ook helemaal eens met verbatim
xx
Ik zou ontslag nemen en op zoek gaan naar een ander leukk baantje :)
Het maakt niks uit dat je naa nog geen eens een maand al ontslag neemt.
Als jij het geen leuk werk vindt dan moet je er toch ook niet mee doorgaan?

xxx
Heb je al een besluit genomen?
schrijf een zakelijke brief, wees niet bang om vragen te stellen, klaag bij je baas?

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen