Vraag

Ontslag nemen in coronatijd

  • 1 January 2022
  • 2 reacties
  • 46 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hee allemaal. Ik werk nu zon 8 maanden bij een restaurant, daar heb ik 6 maanden in de spoel gestaan wat echt vreselijk was, maar daarna mocht ik eindelijk naar de bediening. Ding is alleen dat ik de bediening eigenlijk ook niet zo leuk vind als ik had gehoopt. Nu loop ik al een tijdje rond met het idee om ontslag te nemen. Maar het restaurant waar ik werk heeft al erge personeelstekort en is nu dicht door corona, dus ze kunnen me eigenlijk niet kwijt. Ik durf geen ontslag nemen, maar ik ga gewoon niet met plezier naar werk en mn collegas zijn ook niet echt fantastisch ofzo…

Help?


2 reacties

Het belangrijkste is dat je plezier hebt in wat je doet, anders maak je het jezelf echt te moeilijk. In deze tijden heeft de horeca het inderdaad lastig en het is mooi dat je daaraan denkt, maar je moet jezelf niet vergeten. De horeca is op het moment, naast alle ander nadelen die je noemt, al geen aantrekkelijke sector omdat het steeds gesloten wordt. Zo verdien je natuurlijk ook niks. Het is dus niet zo gek dat je iets anders gaat zoeken. Dat zal je huidige werkgever ook wel begrijpen.

oh wuaw ik zit in precies dezelfde situatie

Reageer