Vraag

Ontslag nemen bij de Shoeby

  • 29 May 2018
  • 2 reacties
  • 385 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi lezers,
Ik zit met een probleempje... Ik ben 15 jaar, en werk bij de shoeby. Ze kunnen me niet meer inroosteren in de winkel. En ik verdien ook niet echt veel. Maar als ze me op het laatste moment appen heb ik ook geen tijd meer... Dan heb ik vaak al iets anders gepland of huiswerk. Ik wil dus zo snel mogelijk ontslag nemen... Maar ik weet niet wat ik moet zeggen, of wat voor brief ik moet maken, OF ik wel een brief moet maken. En het is heel awkward want ik ben er echt al 2 maanden niet meer geweest....

Heeft iemand tips voor mij om ontslag te
nemen:3 of wat ik moet doen?

Gr. Mij

2 reacties

Hey,
Als je al zo lang niet meer hebt gewerkt,heb je in elk geval een goede reden om ontslag te nemen.
Je kunt het het beste gewoon zeggen tegen je baas. Dat is misschien even doorzetten, maar als je niet meer wordt ingepland, denk ik dat die het er ook wel mee eens is dat je weggaat. Ik zou dus gewoon een keer langsgaan en er met hem/haar over praten, Dat komst vast wel goed.
Jonah
Hoiiii
Bedankt voor je tips, ik heb een brief gemaakt waarin ik alles heel netjes beschrijf. Zo hoef ik zelf niet alles te vertellen. Deze ga ik morgen afgeven, persoonlijk. Dus ik hoop dat het goed gaat? maar ik denk het wel

Reageer