Vraag

Ontslag nemen

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 315 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik werk sinds kort bij post nl, ik wou graag een bijbaantje en dit was in de buurt, ik heb nu al 3x meegelopen en kan er helemaal niks van, ben bijna gevallen en moet over drukke wegen ook vind ik het helemaal niet leuk, nu wil ik eigenlijk nu al ontslag nemen alleen ik durf het niet te zeggen tegen me ouders want die denken waarschijnlijk dat ik gewoon moet doorzetten maar ik ben heel erg onhandig.

Wat moet ik doen?

5 reacties

Hoi,

Je kan natuurlijk het proberen nog even aan te kijken. Dan laat je je ouders zien dat je het wel écht geprobeerd hebt. Daarnaast kan het ook in je contract staan dat je een soort ''opzegtermijn'' hebt, dus dat je nog een maand o.i.d. bij ze in dienst moet blijven, voor je weg mag. Daar zou ik dus even goed op letten.

Ook kun je alvast op zoek gaan naar een nieuw baantje, zodat je wel laat zien dat je graag wil werken en gedisciplineerd bent, maar dat dit gewoon echt niet het juiste baantje was.

Gr. Pin
Hey,

Fijn dat je ouders het begrijpen. Je hebt zelfs al een nieuw baantje op het oog. Ik zou als ik jou was niet te lang wachten met ontslag nemen, straks heb je nog twee baantjes tegelijk!

Ik hoop dat vakkenvullen wel het juiste baantje is.

Succes!
Gr. Pin
hey,

als jij geen plezier uit je werk haalt zou ik er zeker mee stoppen.

als jij gewoon je gevoel van je werk uitlegt aan je ouders zullen ze dat zeker snappen.
dan verwacht ik wel dat ze graag willen dat jij ander werk gaat zoeken, sta je daar ook voor open?
Bedankt voor de reacties, ik ben ook opzoek naar een baantje als vakkenvuller en mijn ouders begrijpen het gellukig, ik denk dat ik binnenkort ga nemen.

Reageer