Omgang haters

  • 14 April 2018
  • 2 reacties
  • 338 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haters mogen mij niet, maar ze komen wel steeds hangen waar ik werk.
En dan gaan ze stiekem naar mij kijken.
Ze blijven me aankijken dan ga ik daar op een gegeven moment op letten.
Ik zou soms wel een goeie stoot willen geven, helaas mag dat niet.
Hoe ga ik daarmee om?
Het werk zelf vind ik enorm leuk, het gaat puur om mensen die ik niet mag of andersom.
Want als ik zulke mensen zie daar word ik niet blij van, maar ik moet blijven lachen. En dat is dan moeilijk.

2 reacties

Hoi!

Er hangen vervelende mensen rond waar jij werkt, waardoor het werken minder leuk wordt. Dat is vervelend.

Je mag ze inderdaad geen stoot geven. Kan je dit bij je werkgever melden? Je werkgever kan de haters eventueel aanspreken. Zo'n werkgever kan indruk maken, waardoor de haters misschien wegblijven. De haters kijken je aan en doen vervelend, wat jou van je werk kan afleiden, dus het lijkt me wel van belang dat je werkgever hiervan weet.

Groetjes
x
Reputatie 2
Badge +9
Haters zijn om te haten dus ja... En dan is het ook logisch dat haters je niet mogen, daar zijn haters voor.

Zoals @100DIVERGENT11 al zei kun je het beste is met je werkgever hierover praten, die kan je waarschijnlijk wel helpen. De rest hoef ik niet te zeggen want dat heef 100DIVERGENT11 al super goed uitgelegd

Hoelang werk je al in dat bedrijf/ winkel? Want als je er pas werkt kan het zijn dat mensen moeten wennen aan jou en jij aan hun.

En probeer niet op hun te letten ook al weet ik dat, dat moeilijk kan zijn/ is.

Dus praat met je werkgever!!

Gr: Mr.S

Reageer