Vraag

nigeriaanse koning

  • 27 June 2019
  • 6 reacties
  • 653 Bekeken

Badge
Ik heb zojuist een mailtje gekregen van de nigeriaanse koning. Hij zegt dat als ik hem 500 euro of 400 dollar geef dat ik een deel van zijn land krijg en die dan kan verkopen later voor 500 miljoen. Ik wil wel betalen alleen mag het niet van mijn moeder. Ik heb 450 euro alleen moet ik nog 50 en dacht het bij mijn moeder te halen. Alleen wil mijn moeder dt niet. Weet iemand wie iets kan voorschieten en dan later ook een miljoen krijgt?

6 reacties

Niet geloven. Waarschijnlijk ben je gewoon je geld kwijt dan en krijg je er nooit iets voor terug.
Badge
maar de nigeriaanse koning heeft al een papier gestuurd met handtekening!!!
Reputatie 3
Badge +8
ik zou dus maar 0,2% van de opbrengst krijgen terwijl ik 10% van de investering inleg dat klink nou niet echt als een aantrekkelijk aanbod
je heb trouwens niemand nodig die centjes voorschiet!!!!!!
dus die 500 miljoentjes kun je helemaal in je eigen zak steken niemand die er een miljoentje afsnoept alleen eventjes die eurootjes die je al zelf hebt omwisselen naar dollars. die vierhonderd dollartjes via western union vesturen zoals de koning aangeef en tel uit je winst.

Ik moet wel eventjes vermelden dat het volledig op eigen risico is en dat je niemand voor de onontkoombare schade aansprakelijk kunt stellen.
Verder kun je misschien beter naar je verstandige moeder of @Euhm luisteren.
Heyo..

Ik moet bijna lachen om dit bericht. Nigeriaanse koning? Die graag wilt dat JIJ een doodnormale jongen uit NL even 500 dollar betaald voor een stuk land die je uiteindelijk kan verkopen voor 500 miljoen?

Nou laten we nu even nadenken oké?

1. Nigeria is een erg arm land ruim 60,8% van de bevolking leeft in armoede.
2. Nigeria heeft geen koning, alleen een president.
3.Nigeria's geld heet Nigeria Naira. Dus als die zogenaamde koning jouw 500 mln zou geven, zou dat waarschijnlijk Nigeria Naira zijn, dat omgerekend naar euro's is dat €1,38mln. Niet slecht maar toch minder.
4. Die kerel wilt dat je betaald in Dollar$, jij hebt maar €450,- euro. Je moet betalen €439,85 dat is $500. Dus je hebt technisch gezien genoeg.
5. Een rijke gast zou nooit $500 dollar of euro aannemen terwijl je het uiteindelijk kan verkopen voor 500mln. Dat weet de domste persoon ter wereld zelfs nog.
6. Je kan geen stuk land kopen zomaar, daar moet je toestemming voor hebben van de gouverneur. En de overheid. Dit geldt ook voor zoogenaamde koningen. "No land can be "sold" without this consent."

_________________

Nou gaan we hierover nadenken. Wat zijn de resultaten van dit 5min onderzoekje?

Ja precies dit is Fake. Je betaald 1x en je bent je geld kwijt, of erger je zit ineens vast aan dat contract die hij heeft gestuurd waardoor je dat of je ouders heel wat geld gaat kosten,

Of zoals ze zeggen op die reclame : Hang op, klik weg, bel uw bank.

See ya,
Spookyzx

 Prescie!

Geloof er niets van. Heb daarom ook dit topic gerapporteerd, @Nigriaanse koning !

Reputatie 7
Badge +19

Niet doen het is waarschijnlijk een grap fzo

Reageer