Vraag

niet leuk op werk

  • 18 April 2020
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo

Sinds 2 maanden heb ik een nieuw baantje. Aan t begin deden de meiden nog wel aardig, maar nu hebben ze altijd met elkaar gesprekken met elkaar. Ik ben best wel onzeker en verlegen dus ik vind het lastig om me te mengen in zon gesprek. We zijn met zn 5en en er zijn zegmaar 2 2tallen die vriendinnen zijn en ik sta er een beetje buiten. Ik weet echt niet hoe ik dit zou op moeten oplossen. Iemand tips?


3 reacties

Heyo,

Vind je het werk zel niet leuk, of heb je meer het idee dat je er niet meer bijhoort in de meiden groep?

Zijn jullie alle 5 altijd tegelijk op het werk? Hebben jullie dus hetzelfde rooster? Je zou als dat niet het geval is, is met een van hun alleen praten. Dat kan best fijn zijn.

Je kan ook als jullie er met ze 5en zitten zelf een onderwerp beginnen. Een van hun zal dan toch wel reageren. Het onderwerp hoeft ook niet heel moeilijk te zijn. Je kan het hebben over wat je gisteren zag op het werk, of over een bepaalde klant. Dat doen wij echt heel veel. We hebben in de winkel 1 bepaalde man die altijd koffie komt drinken en iedereen voor gek verklaart. Ik kan dan zoiets zeggen van gisteren was ***** weer in de winkel. Nou dan begint iedereen er ook over.

En probeer je zelf gewoon te mengen in de gesprekken. Ik vind dat soms ook wel pittig, maar dan wacht ik gewoon tot ik iets hoor waar ik ook verstand van heb. Zoals met Netflix of gamen. 

See ya!

Spookyzx. 

T werk zelf vind ik wel prima. En ik vind de meiden zeker niet srom ofzo maar als zij aan t kletsen zijn vind ik het moeilik om mee te kletsen. En we hebben allemaal gelijke werktijden dus we werken altijd tegelijk.

Reputatie 3
Badge +2

Hey dat is naar. Probeer eens tijdens je werk een klein gesprekje aan te knopen. Gewoon kort. Als ze aardig is kun je bij haar gaan staan.  Je zult merken dat je dan steeds losser word. You can do it girl!! Volgensmij ben jij een hele lieve meid.🙂 en wil iedereen wel vrienden met je zijn!

Reageer