mijn geloof botst met mijn bedrijf

  • 14 September 2018
  • 34 reacties
  • 654 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hey,
ik loop dus nu stage op een bedrijf en dit bedrijf is christelijk, ik zelf ben een jehovahs getuigen.
Probleem:
ik vind zelf dat de mensen op het bedrijf nogal dwingend zijn met hoe ik denk(kwa geloof), het voelt alsof ze me minder vinden omdat ik een ander geloof heb en het lijkt alsof ze me willen overtuigen. nu heb ik dit al besproken met me begeleider en die zei dat het wel goed kwam....
ik word er alleen beetje geirriteerd van als ik de hele tijd hoor wat er zo goed is aan hun geloof en slecht aan mijn...

PS ik heb geen haat aan een ander geloof maar dit zit me gewoon dwars

34 reacties

Haha personal coach neee dat echt niet hoor...

Ja ik weet t nog nier denk dat ik anders ook bomen ga knuffelen
Yesyes, bomen knuffelen is inderdaad heilzaam. Ze zijn fijn gezelschap.
ja jammer dat ze niet terug praten
Ik vind het soms wel fijn dat ze niet terug praten 🙂
Haha ja dat is waar, dan zeggen ze tenminste geen gemene dingen. Kunnen zo ook niet roddelen enz
Ik snap dat dot erg verveelend is ik persoonlijk heb gene geloof en ik zou ook niet de heele tijd willen aanhoren bij ene bedrijf over hun geloof.

Zoals je zecht is het stage ik weet niet voor hoelang maar inderdaad kan je het Op school en op je stage adres bespreken. En probeer het langs je af te laaten gaan??

Suc6❤️
heyo, ja het langs me laten gaan is enorm moeilijk eigenlijk vooral omdat ze mij echt ermee aanspreken
hey nu 2 weken en 2 dagen verder gaat het iets beter, mijn conditie is verbeterd erdoor en meer rust in me hoofd. daarnaast minder van deze gesprekken en voel me ook nu meer op me plaats bij me stage en kan ook wat lekkerder met andere mensen praten over "normale" onderwerpen
Goed dat het beter met je gaat. Ook fijn dat de sfeer op je stage lijkt te verbeteren. Ik hoop dat het verder de goede kant op blijft gaan.

Reageer