Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Makkelijk geld verdienen?

Badge +2
Hey hallo ForumLezers,
Ik doe aan fotografie en ben 13 jaar ik ben redelijk goed in de fotografie en wil een stapje verder gaan in de fotografie wereld ik heb een mooie camera uitgekozen de Nikon D3200 doe maar lekker duur dat ding kost rond de 560 euro maar goed ik wil dit geld toch redelijk snel bij elkaar hebben wat is nou een mooi baantje voor mijn leeftijd en hoeveel verdiend dat ongeveer per week/maand/jaar het zou mooi zijn als ik de camera rond een jaar zou hebben. 13 jaar is een moeilijke leeftijd zoals jullie weten aangezien er weinig is te vinden vraag ik jullie of jullie iets weten alvast bedankt.

Een Bedankende Groet,
Tim

10 reacties

Ongeveer het enige wat je echt kan doen als je 13 is is iets van kranten bezorgen oid, dit betaalt niet echt verschrikkelijk goed maar je hebt wel een constant inkomen. Verder kan je als vakantiebaan/bijbaan dingen doen als fruit plukken, in de kas werken, bollen planten enzo mag volgens mij ook al vanaf 13 verdient wel wat beter maar met dat soort baantjes moet je meestal net iemand kennen die nog een plek heeft/weet verder mag je op je 13e vrij weinig.. Basis staat hier een beetje: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/jongeren-en-werk/vraag-en-antwoord/welk-werk-mogen-kinderen-van-13-en-14-jaar-doen.html
Badge +2
Heel erg bedankt.
snel en makkelijk geld verdienen kan niet! anders zou iedereen toch rijk zijn...
Heyy bij mij is het precies hetzelfde verhaal, ben ook 13 en ik wil ook die camera en verder in de fotografie enzo.
wat je kan doen als je een beetje creatief bent is sieraden maken en dan een site maken en ze verkopen. Tip om een gratis website te bouwen: ....(deel reactie verwijderd)
Badge +17
Heel easy.. Iets ouderwets? Klusjes doen thuis! Iets van de modernere tijd? Start een website met iets dat jij goed kan.
Meisje1poes, meen je dit? Sommige van je reacties vind ik niet echt kunnen...

Wat je kan doen is sporttrainig geven. Verdient best goed. 
Of bijles, maar daar ben je wel een beetje jong voor
Begin een blog! Post daar je fotos, en maak wat kalenders of DIY als je dat leuk vind! Dan verdien je wat maar niet heel veel. Maak bijvoorbeeld tshirts met quotes of fotos die jij hebt gemaakt erop! Vraag iemand die goed is met websites en verstand heeft van ondernemen! Succes 🙂
Het beste is baby sitten bij wat oudere kinderen of in een dieren winkeltje helpen of als je heel goed bent aan foto wedstrijden mij doen en de prijs verkopen je kan natuurlujk ook oudere mensen baby sitte beaarde of artikels schrijven en naar een tijd schrift gaan ik hoop dat dit helpt suc6
[quote]Het beste is baby sitten bij waje kan ook foto's maken op bruiloften
ik had al gereageerd met "snel geld verdienen kan niet" maar nu heb ik iets gevonden hoe het wel kan!!!!

SNEL GELD VERDIENEN!!! :

het gaat vanaf je computer of telefoon! je hoeft alleen maar enquetes in te vullen en wat mailtjes te lezen, kortom snel en makkelijk. je kunt namelijk bij de enquetes gewoon zo maar iets invullen! 

je moet een account aan maken, heb je dit gedaan dan moet je het alleen nog even bevestigen via je mail en je kunt beginnen!
om het snelst te verdienen ga je bij die rijtjes links naar "Panelclix'' vul daar enquetes in en verdien 10 cent per enquete!

heb je 10 euro gespaard dan kun je het laten uitbetalen op je rekening.
LIJKT JE DIT WAT???

ga naar:

(link naar commerciële website verwijderd door de Kindertelefoon; in strijd met forumregels)

suc6!! ik doe het nu 1 week en het werkt echt makkelijk. heb gisteravond mijn eerste 25 euro op mijn rekening gekregen!!

en het mooiste is dat je gratis kan beginnen en ook NOOIT  kosten betaald maar wel geld krijgt!!

meld je dus aan als je snel geld wilt!!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen