Macbook Schade

  • 25 June 2022
  • 1 reactie
  • 69 Bekeken

Badge

Ik heb al mijn macbook keys eruit gehaald omdat er veel viezigheid onder zat. Daarna kon ik ze er niet meer terug in krijgen, en moest daarom naar de I-repair (reparaties voor je mac) en ik kreeg gister avond rond 23:00 te horen dat die caps en de machanismes kapot waren. En we hebben daarom ook de rekening binnen gekregen. Van 192,32. 192,39!!! Ik weet nu al dat mijn ouders boos op mij gaan worden, en dat ik waarschijnlijk mijn telefoon en zakgeld kwijt ben voor sws 2 jaar… Misschien wel meer. En dat ik alleen mijn macbook (als ik die terug krijg) alleen maar mag gebruiken voor huiswerk, en dan beneden. Zo raak ik al mijn contacten kwijt. Ik wil het niet zeggen, maar als ze er achter komen worden ze heel boos… Wat moet ik doen!? HELP. :(


1 reactie

Ik zou het gewoon zeggen en vertellen dat ze niet boos hoeven te worden omdat je het zelf terug gaat betalen of zoiets. Je zou dan eventueel een baantje kunnen zoeken om geld te verdienen zodat je de rekening kan terugbetalen. Of gewoon een gedeelte van je zakgeld iedere keer opzij leggen voor de rekening. 

Indien het onmiddelijk betaald moet worden, dan zou je geld kunnen lenen van je ouders of iemand anders om het later weer terug te betalen.

Reageer