Kranten/Folderwijk

  • 2 September 2017
  • 10 reacties
  • 2805 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik wil graag een folderwijk doen, ben 13 dus dat mag ik dan ook. Toch vroeg ik me of hoeveel je gemiddeld krijgt per bezorgde folder, want ja, als ik 3 euro voor 2 uur werk verdien dan doe ik het niet. Ik zat te denken aan aanmelden bij krantjecontantje, maar daar zeggen ze dat het erg verschilt. Op een site las ik dat je voor 1 bezorgde lichte folder 0,2 CENT krijgt. In mijn ogen lijkt dat heel weinig. Zijn er mensen die ervaring hebben (het liefst met krantjecontantje) met folderwijken en kunnen zeggen hoeveel ze ongeveer verdienen?

Dankuu

10 reacties

Hoi!

Zelf heb ik geen ervaring met kranten- of folderrondes, maar staat er een e-mailadres of een telefoonnummer bij? De persoon die dan antwoord kan antwoord geven op jouw vragen en ziet al dat je misschien geïnteresseerd bent. Ik heb geen idee hoeveel folders of kranten uitdelen verdient, maar heel veel kun je denk ik niet verwachten, omdat, ten eerste, je nog heel jong bent (er staat volgens mij een limiet op hoeveel je mag verdienen per leeftijd) en dat het een job is die niet heel moeilijk of ingewikkeld is. Ik bedoel dit niet negatief, maar je hebt er geen opleiding of iets voor nodig, je kunt vrijwel meteen beginnen, dus je hoeft al geen tijd en geld te steken in een opleiding, dat spaar je al uit.

Wij hebben eens op school financiële educatie gehad, daar hebben ze ons uitgelegd hoeveel we mogen verdienen, hoeveel we mogen werken, welke voorwaarden we moeten respecteren, en dat is allemaal veel ingewikkelder dan ik verwacht had! Ik denk dat het handig is als je je ouders hierbij betrekt, zij kunnen je vast verder helpen. Ik vind €3 voor 2 uur werk en 0,2 cent voor 1 bezorgde folder nog ok, want op dagen dat het niet regent lijkt het me nog wel gezellig, kranten en folders uitdelen.

Ik hoop dat er iemand reageert die al wel ervaring heeft op de arbeidsmarkt en dat je een leuk baantje krijgt! Hopelijk steken ze je voor die folders uitdelen niet in een al te gek pak ;)

Groetjes
x
Bedankt!
Ik heb net een mailtje gestuurd naar hun, nu maar hopen dat ze contact opnemen 🙂 Ik post hier weer een bericht wanneer ik antwoord heb.
Succes! Hoppelijk word je aangenomen! 🙂
er is niet echt een preciese bedrag per folder, het hangt van hoe dik de folders zijn. per maand heb ik er 15 tot en met 35 euro ongeveer.
Ik heb gehoord dat mensen met een krantenwijk die 6 keer per week rondbrengen, ongeveer 180 euro per maand verdienen. Dus dat is opzich een goede optie als je nog niet oud genoeg bent voor vakken vullen etc.
Hey
Ik heb vroeger altijd een krantenwijk gehad ik deed er 4 uur in de week over (2 uur vouwen en 2 uur bezorgen) Dat is dus 16 uur per maand ?en daar kreeg ik 50 euro voor .... ik zeg aub. Niet aan beginnen!!! Wacht gewoon tot je 15 bent en ga dan in een supermarkt werken. Succes verder.
Hoii..
0.2 cent bedoelen ze per folder dus als je naar 200 huizen moet is dat al 40 euro! Dus als je nog meer folders heb per keer heb je al aardig wat gekd
Badge

dealers van reclamemateriaal en omgeving zijn verplicht, bezorging van flyers, kranten, brochures in brievenbussen. Leeftijd is onbeperkt (vanaf 16 jaar). Werk 3-5 keer per week. Beschikbaarheid van bestuurdersrechten
Distributeur van promotionele artikelen vanaf 600 €

Badge

Hoi, ik heb et een tijdje gedaan en het is best leuk om te doen! Ik was er met zo’n 3 uurtjes in de week mee klaar en verdiende er tussen de 55 en 65 per maand mee. De exacte hoeveelheid ligt aan de hoeveelheid folders ;)

doe het gewoon niet je krijgt er spijt van, ga wat doen wat je leuk vind er zorg er voor dat je daar een inkomstenbron uit haalt.

ik was 4 uur bezig per week in het weekend meestal en kreeg 19 euro in 4 weken

Reageer