Vraag

korte vragenlijst voor jongens en meisjes!!

  • 28 January 2021
  • 11 reacties
  • 197 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hai,

Ik heb een toets en ik heb er geen zin in!! Dus eff een topic plaatsen!!

  1. wat voor werk doe je?
  2. hoeveel verdien je per uur?
  3. vind je het werk leuk?
  4. zou je wat anders willen?
  5. wat voor werk zou je dan willen doen?
  6. waarom lijkt je dat dan leuk?

Bedankt voor het beantwoorden alvast!!

Liefs Emma000


11 reacties

Reputatie 1
Badge +3

wat voor werk doe je? Schoonmaken bij de slagerij

hoeveel verdien je per uur? 3.88 ong

vind je het werk leuk? Ja

zou je wat anders willen? Nee

wat voor werk zou je dan willen doen? -

waarom lijkt je dat dan leuk? -

Badge +1
  1. wat voor werk doe je? - ik werk bij de molen, broodbakmixen scheppen, 25 kg zakken sjouwen en de winkel
  2. hoeveel verdien je per uur? 3 euro, vanaf volgend week 3.50 want ben dan 15
  3. vind je het werk leuk? - ja, de sfeer door mn baas soms wat minder
  4. zou je wat anders willen? - ja
  5. wat voor werk zou je dan willen doen? - iets met entertainen
  6. waarom lijkt je dat dan leuk? - k ben gwn gek ahaha
Badge +3
  1. folderwijk
  2. ongeveer 2 euro per uur :unamused:
  3. ja als het maar niet keihard regent 
  4. ja maar als 13-jarige heb je weinig opties
  5. oppas of in een winkel werken ofzo
  6. het lijkt me leuk om met kinderen te werken en in een winkel werken verdient beter
Reputatie 2
Badge +1

hej,

Bedankt voor het antwoorden!! Echt leuk om zo te lezen!!

Ook echt leuke dingen!!

Liefs Emma000

  1. wat voor werk doe je?
    AH vakkenvuller
  2. hoeveel verdien je per uur?
    3,90,-
  3. vind je het werk leuk?
    JA
  4. zou je wat anders willen?
    nee
  5. wat voor werk zou je dan willen doen?
    -
  6. waarom lijkt je dat dan leuk?
    -
Reputatie 2
Badge +3

hey hey hiermijn antwoorden.

  1. wat voor werk doe je? bij de blokker
  2. hoeveel verdien je per uur? eeehm niet heel veel maar ik weet het niet precies uit me hoofd.
  3. vind je het werk leuk? ja
  4. zou je wat anders willen? ja maar zit nu in me opleiding en heb weinig tijd
  5. wat voor werk zou je dan willen doen? ik ben pas 17 maar ik studeer nu voor onderwijsassistente dus docent.
  6. waarom lijkt je dat dan leuk? ik wil graag mensen helpen en begeleiden

 

Hai,

Ik heb een toets en ik heb er geen zin in!! Dus eff een topic plaatsen!!

  1. wat voor werk doe je? vakkenvullen
  2. hoeveel verdien je per uur? iets van 4 euro weet het niet zeker
  3. vind je het werk leuk? soms
  4. zou je wat anders willen? automonteur
  5. wat voor werk zou je dan willen doen? automonteur
  6. waarom lijkt je dat dan leuk? ik houd van auto’s

Bedankt voor het beantwoorden alvast!!

Liefs Emma000

 

Reputatie 7
Badge +12

Hai,

Ik heb een toets en ik heb er geen zin in!! Dus eff een topic plaatsen!!

  1. wat voor werk doe je? Oppassen
  2. hoeveel verdien je per uur? 3 euro
  3. vind je het werk leuk? Ja!
  4. zou je wat anders willen? Zou kunnen.
  5. wat voor werk zou je dan willen doen? Bij de groente kraam op de markt.
  6. waarom lijkt je dat dan leuk? Omdat alle mensen daar aardig zijn, en omdat ik dan nog meer kan verdienen.

Bedankt voor het beantwoorden alvast!!

Liefs Emma000

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Emma000 ,

 

Hai,

Ik heb een toets en ik heb er geen zin in!! Dus eff een topic plaatsen!!

 Je hebt groot gelijk, dit is veel leuker 😄

  1. wat voor werk doe je? - klusjes in en om het huis, via mijn broers ,die doen dat al 6-7 jaar en hebben veel vaste klanten, dus ook sinds hun 14e, net als ik
  2. hoeveel verdien je per uur?  -zij vragen 17,50 per uur aan de klanten en ik mag daar 12,50 per uur van houden
  3. vind je het werk leuk? - ja, best leuk, ik ben soort van ‘eigen baas',  ik bdl ik mag zelf afspreken met klanten wanneer ik kom en vaak zijn het klusjes bij vakantiehuisjes en de eigenaren wonen ergens anders, dus is wel relaxed, meestal onderhoud van de tuin, knippen, snoeien en grasmaaien, maar ook wel eens een kapotte kraan vervangen of wat verven en dat heb ik nu allemaal van mijn broers geleerd en als ik iets nog niet kan leer ik het of ga ik kijken hoe zij het doen. Ik heb ook al eigen gereedschap gekocht, want als ik (later een eigen zaak wil, dan moet je dat ook en kan ik dat nu al leren, wel cool, toch?
  4. zou je wat anders willen? - nope, het is wel chill en verdient goed. Voor sommige dingen hebben mijn broers vaste prijzen, zoals voor grasmaaien en vaak gaan we met de zitmaaier en zijn we in een paar minuten per tuintje klaar, terwijl ze er bijvoorbeeld 5 euro of 7,50 per keer voor moeten betalen, maar ja je moet wel spullen hebben en onderhouden en als iets kapot is, kost het ‘ons’, nou ja, mijn broers ook geld, dus dat moet ook betaald worden
  5. wat voor werk zou je dan willen doen? - het lijkt me ook wel leuk om in een strandtent te werken, maar ik ben nog te jong en wat ik nu doe verdient beter en zelfs in de winter hebben we klusjes, dus ja, waarom zou ik iets anders willen. Soms vraag ik een vriend om te helpen als het druk is met klussen en die betaal ik dan 7,50 per uur en hij mag bij ons thuis mee eten en dan heb ik zelf nog 5 euro per uur voor wat hij doet en hij is ook blij met 7,50, want ergers anders verdient hij dat niet. Zo zijn mijn broers ook begonnen 😉 Btw, dat eten hoef ik niet zelf te betalen, want of er nou 5, 6 of 8 of 10 bij ons thuis eten, de meeste zijn toch mijn broers en zus en vrienden en die mogen sws altijd mee eten, dus eentje meer is geen probleem
  6. waarom lijkt je dat dan leuk?  - horeca lijkt me wel gezellig, maar het is natuurlijk wel hard werken en als je werkt ben je er niet voor de gezelligheid alleen. Ik doe soms wel helpen met strandstoelen, kussens en parasols als het druk is en dat doe ik niet voor geld, want ze zorgen heel goed voor me en ik woon bij hun, dus ja, dat doe ik dan gewoon een ik doe ook wel klusjes bij mensen die niet zo veel geld hebben en dan hoef ik ook niks te hebben, maar meestal kopen ze dan wel iets lekkers voor me en dat vind ik lief en leuk

Bedankt voor het beantwoorden alvast!!

Liefs Emma000

Graag gedaan

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Hai,

Ik heb een toets en ik heb er geen zin in!! Dus eff een topic plaatsen!!

  1. wat voor werk doe je? ik werk in de kantine van onze voetbalvereniging
  2. hoeveel verdien je per uur? 4 euro
  3. vind je het werk leuk?  jawel
  4. zou je wat anders willen? ja iets wat iets beter verdiend en misschien minder lang ik werk. Op zondag van 10 .00 tot 20.00, dus dat is best lang
  5. wat voor werk zou je dan willen doen?  misschien in een restaurant of iets met kinderen
  6. waarom lijkt je dat dan leuk?  lijkt me gezellig om onder de mensen te zijn. 

Bedankt voor het beantwoorden alvast!!

Liefs Emma000

 

Reputatie 3
Badge +1
  1. wat voor werk doe je? ik werk in de spoelkeuken
  2. hoeveel verdien je per uur? 4,70 bruto in het uur
  3. vind je het werk leuk? ja opzich wel
  4. zou je wat anders willen? soms wel
  5. wat voor werk zou je dan willen doen? in de bediening en als ik later volwassen ben en mijn studie heb afgemaakt iets met economie
  6. waarom lijkt je dat dan leuk? ja je vind het wel leuk of niet

Reageer