Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

kleedgeld

ik krijg 40 euro kleedgeld per maand daar moet ik al mn kleren zelf van kopen (ook sportspullen zoals schaatden en tennisrackets) is dit normaal want ik vind het te weinig..

13 reacties

Ik zou het niet weten weet niet hoeveel jij koopt en nodig hebt xD
Ik zelf krijg alles nog van me ouders.
Gr. martino
Ik vind het wel normaal, ik krijg 50 euro per maand kleedgeld. En moet daar ook alles van kopen. Ik red dat prima. Maar ik weet niet hoeveel geld jij uitgeeft..
het is best normaal.

40 euro kan je makkelijk redden met je eigen spullen kopen.

zelf krijg ik maar 20,daar red ik het ook gewoon mee xd

x
spreek dan met je ouders af of 25 euro maq krijqen. qwn zakqeld voor jezelf. en dat waneer je qeld voor sport enz. nodiq hebt, vraaq je of zy het willen betalen?x
heei.
met 40 euro red je het prima !
zelf krijg ik 50 euro p/m maar dat verschilt niet zo veel.
x
als je schaatsen en tennis rackets moet kopen dan moet je goed met je geld omgaan want dat kan prima
heei.
met 40 euro red je het prima !
zelf krijg ik 50 euro p/m maar dat verschilt niet zo veel.
x

jij krijgt nog geen kleedgeld. Maar volgend schooljaar krijgt ze 50 euro p/m. Dat krijg ik ook. Daar moet ik ook alles van kopen. Ik vind het ook best weinig, 40 euro.
Ik krijg zelf 50 euro p/m en ik red het prima.
ik krijg 70 euro kleedgeld per maand en 30 euro zakgeld, maar van me kleedgeld moet ik ook alles kopen,
Alleen ik denk wat jij krijgt wel normaal is want wat ik heb dat is heel veel $$ 

xxx
ik krijg alleen zakgeld voor doordeweeks voor gewoon zakgeld en af en toe moet ik daarvan gel ofzow iets kopen tandpasta want ben doordeweeks niet thuis van maandag tot vrijdag
ik vind het best veel eerlijk gezegd.
denk dat als je beetje oplet met wat je echt nodig hebt en wat niet dat je het makkelijk moet redden.
en natuurlijk niet altijd voor de merkkleding gaan 😛
ik krijg 30 euro kleedgeld. moet daar zelf ook alles vna kopen.
maar je kan toch ook dingen als schaatsen of tennisracket voor je verjaardag of sinterklaas ofzo vragen?
scheelt je hoop kosten. en als je eenmaal hebt dan doe je er lijkt mij wel heel lang mee....
Heeyy!

Persoonlijk vind ik de tip van mell070 erg goed!
Anders, je hoeft niet elke maand nieuwe (sport)kleren neem ik aan?
Je zou een maand kleding over kunnen slaan voor iets van sport en andersom.
Je kunt ook naar goedkope winkels gaan.

zelf krijg ik alles van mijn ouders en daar ben ik erg blij mee!

Xx Valee

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen