Vraag

kledingwinkels

  • 14 February 2021
  • 7 reacties
  • 103 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hee, k vraag me af of jullie nog leuke kledingwinkels weten. K bedoel niet de zara of bershka, want die winkels ken k al. Dus weten jullie leuke kleding van wat meer onbekende winkels?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Ehmmm… wss ken je de winkels toch al maar alsnog. H&M, Shoeby, Primark, America Today, NewYorker, score (idk of dat ook voor vrouwen is), Superdry, The Sting, Monki, Mango, Urban Outfitters, Vila. Kan er nog 100 opnoemen..

 

 

 

Reputatie 3
Badge +4

Hee, k vraag me af of jullie nog leuke kledingwinkels weten. K bedoel niet de zara of bershka, want die winkels ken k al. Dus weten jullie leuke kleding van wat meer onbekende winkels?

Je kan naar asadventure gaan die hebben daar veel merken e. Zijn zeer mileu vriendelijk. 

Reputatie 3
Badge +4

Je kan ook altijt op hun Site kijken.

Je moet dan gewoon op mijn link klikken. 

Reputatie 2
Badge +1

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 15. Houd de tekst van je bericht leesbaar.

_bpt.4https://lunaetoi.com/collections/jeans

check deze sites k bestel hier echt veel

 

Reputatie 2
Badge +1

Kijk eens op vinted! kom je ook veel leuks tegen, vaak wel 2e hands maar je kunt ook op -nieuw met prijskaartje- of -nieuw zonder prijskaartje- filteren.

Kijk eens op vinted! kom je ook veel leuks tegen, vaak wel 2e hands maar je kunt ook op -nieuw met prijskaartje- of -nieuw zonder prijskaartje- filteren.

Ik vind dat altijd een beetje lastig, want ik heb overal een andere maat van. T ligt aan welk kledingstuk t is, en ook welk merk, maar alsnog bedankt. Zal er wel ff willen kijke . 

Reputatie 3
Badge +4

Je kan ook altijt op hun Site kijken.

Je moet dan gewoon op mijn link klikken. 

Hey zoals ik ook al zij zou je naar asadventure kunnen gaan daar hebben ze meer dan 100 merken die mileu vriendelijk en zonder kinderarbeid en goed betaalde looneb zijn gemaakt. 

Dat komt natuurlijk wel dan duurdere maar op de site kan je heel mooie promoties vinden tot wel 70%korting en je kan ook een kortingbon aanvragen bij aankoop van zoveel 50 euro.             En ik ze hebben daar alle stijlen,…

Als je dat te duur vind kan je meschien naar een tweedehands winkel gaan ik ga daar ook soms in België en je vind daar alemaal koopjes van vogige collectie en die zijn nog natuurlijk nog nooid gedragen ofzo vaak hangt het e-tickets er nog aan. En dan is dat bevoorbeelt voor een milieu vriendelijk t-shirt zonder kinderardbijt maar 2 euro plaats van 15-30.

Die winkel heeft dus ook een uitstekende personeel in de winkel waar ik ga in België en daar is altijt een medewerker die meteen kan helpen. De kledingstuk. Zijn per verdieping gedeelte onderaan kinderen jongeren, gelijkvloers is kasa en accessoires, en boven vrouwen en daarvoven mannen, en skiee.

Maar ik denk voor jou leeftijd zou je ook in de kinderafdeling moeten zijn. En daar vind je zeker iets voor jou want daar hebben ze bijna elk merk behalve onverantwoorden zoals primark…

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt. 

Reageer