Vraag

kijken voor een auto voor later

  • 17 September 2021
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hey!

Ik ben nu al aan het kijken naar een auto voor later en ik maak geen grap maar ik heb 16 duizend euro op me rekening staan. En ik weet welke auto ik beetje wil en ik waarschijnlijk kan betalen me ouders weten zeker dat ik een Volvo XC40 kan kopen op jonge leeftijd rond de 20 jaar wil sowieso een SUV dit wilde ik even zeggen 

Groetjes!!


6 reacties

Mag ik even je leeftijd vragen, gewoon uit nieuwsgierigheid 😁

Reputatie 5
Badge +4

Hey brent1234

Ik ben 14 jaar haha

Haha al vroeg aan het denken aan je toekomst kan ik alleen maar aanmoedigen maar nu moet je me toch eens uitleggen hoe je aan dat geld komt XD

Reputatie 5
Badge +4

Gestolen nee even zonder gein. Is dus 7 jaar geleden ongeveer 

Me vader lag in het ziekenhuis  en weet niet meer wat hij had maar hij lch in het ziekenhuis  paar dagen dacht ik en hij overleed  in het ziekenhuis na paar dagen hij had iets maar weet nietmeer wat tja zo kwam ik een dat geld

Naar mijn mening en kennis. Kan je het geld beter bewaren voor een huis later. Dit klinkt natuurlijk heel volwassen en een auto heb je ook nodig. Maar als je een huis wil kopen als je 24 bent ofzo heb je spaargeld nodig. Je kan namelijk een hypotheek aanvragen maar in de meeste gevallen krijg je alleen een hypotheek voor het bedrag van je huis. Maar naast de aankoop van je huis moet je ook meubels en andere dingen kopen en dit kun je dan doen van je spaargeld.

 

dus misschien een relatief goedkope auto in het begin? en mocht je later goed verdienen kun je nog kopen wat je wil!

Me vader lag in het ziekenhuis  en weet niet meer wat hij had maar hij lach in het ziekenhuis  paar dagen dacht ik en hij overleed  in het ziekenhuis na paar dagen

au, gaat het?

Reageer