Vraag

Kan ik model worden?

  • 30 June 2020
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy! Daar ben ik weer haha.

ik zit de laatste tijd er aan te denken om mode te worden. Mijn tante zit een beetje in die wereld en zij zegt vaak: “Ja waarom wordt je niet model? Dat zou je heel goed kunnen.” Nu lijkt mij dit wel leuk, alleen ben ik niet te klein? Ik ben nu 14 (15-02-2006) en 1.68 (zonder schoenen ofc). Ik weeg 49 kilogram. 
 

Vroeger deed ik wel wat fotoshoots en dat ze ook zeiden tegen mijn moeder dat ik fotogeniek was. Maar ik zit een beetje met mijn lengte of ik niet te klein blijf
 

 


4 reacties

Heyy

Ik vind bijna 170cm voor een 14 jarige niet persé klein hoor. Vgm is het gwn een normale lengte. Denk ik toch, misschien zit ik er wel compleet naast. 

Groetjs

Heyhoi @Daidaixx,

wat leuk dat je model wilt worden! Ik heb wat research gedaan en ik vond op het internet dat je 1,70 meter of langer moet zijn om model te worden. Het ligt er per modellenbureau ook weer aan wat voor modellen ze zoeken (dus leeftijd en lengte). Ik denk dat je daarom het beste naar het modellenbureau kan gaan waar jij model wilt zijn. Hun geven je wel al de info en of ze nog een model zoeken. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel succes nog!

Groetjes soyeonx.

Heyo,

Wat leuk dat je graag modellenwerk wilt doen!

Ik zeg altijd bij dit soort dingen als je het echt wilt, dan moet je er voor gaan!

Ik vind 1.68cm voor een 14 jarige niet klein hoor! Me buurvrouw is 85 en 1,56 haha. Nou krimp je ook met de jaren dus..😅. En ze is ook nooit model geweest, maar ja..  haha. 

Ik ben het eens met @soyeonx  (<-Leuke naam trouwens😊, ben je fan van haar?) Je kan het beste langsgaan bij modellenbureaus of ze een mailtje sturen met de vraag of ze interesse hebben.

Zolang je er maar echt voor gaat dan gaat het je vast lukken!

Succes!

See ya!

Spookyzx. 

 

ik vind heel eerlijk dat je kan worden wat je wilt je moet alleen door zetten ik wil graag een boer worden mijn ouders zeggen dat dat nooit gaat lukken maar ik houd vol en heel eerlijk ik kom steeds dichter bij dus hou vol en je komt er wel je moet gewoon passie er in houden

Reageer