Vraag

'k ben uitgenodigd in een modellen bureau

• 14 June 2017
  • 9 reacties
  • 440 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
M'n mama had me vorige week ingeschreven voor een gratis fotoshoot zondr dat ik dat wist.
In de middag werd ze ineens opgebeld door dat bureau, om te vragen om deze week nog langs te komen want ze willen me zien.

Wat moet ik hiervan verwachten ..? ???
(Bang dat ze me gaan afkraken ... )

9 reacties

Afkraken zullen ze sowieso niet doen, dat is onprofessioneel.
Ze zullen gaan kijken of je geschikt bent om modellenwerk te doen. Geen zorgen, daarvoor hoef je niks raars te doen 🙂 Ze zullen een paar vragen stellen en misschien wat foto's maken om te zien of je goed kunt poseren.
Ik heb opgezocht op die website daar staat niets van een gesprek of dat je gebeld kan worden(er staat geen ervaring vereist), daar maak ik me zorgen om, wrm bellen ze mij wel...? (Kan het dat het mss is omdat ik minderjarig ben ofzo..?)
Kennelijk hebben ze dan interesse in je, ze zien dus iets in je 🙂
Je kan altijd afbellen en zeggen dat je geen interesse hebt.
Dank je voor je reactie @REMCOW .. spannend.. ??
Succes! 😉
Hoi!

Wat spannend :)

Afkraken gaan ze niet doen. Ze kijken of je geschikt bent en dan krijg je een ja of een nee.

Je moeder heeft je ingeschreven voor een auditie zonder je het wist. Dit vind ik niet ok, aangezien dat iets is dat je zelf moet beslissen.
Sta jij achter een eventuele modellencarrière? Je moet dit alleen doen als je er zelf mee akkoord bent.

Groetjes
x
Dank jullie voor jullie reacties
Jah ik weet het niet ik denk dat wanneer ik dan langs ga eens goed ga luisteren en dan mss proberen ? (Je kan mr proberen toch? ???)
Ze hebben me gisteren gebeld deze keer een man, en ze zeiden dat ze willen dat ik zekker is langs kom... Ik heb di dus een afspraak
Weet iemand wat ik da moet aandoen en wat voor vragen dat ze stallen ? (#bloed nerveus)
Hallooooo,
Ze bellen je niet zomaar terug.
Dus ze zullen je zeker niet afkraken ik denk dat ze een paar foto's gaan maken en gewoon in gesprek gaan.
En het is hartstikke cool als jij gevraagd wordt als model.

Heel erg veel plezier en je hoeft nergens nerveus voor te zijn.
Xxx Sissi

Reageer