jumbo loon per maand

  • 1 February 2015
  • 18 reacties
  • 95218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat verdien je ongeveer per maand bij jumbo?
Gister was mijn eerste werkdag bij Jumbo foodmarkt -tekst verwijderd- en moest al 5 uur werken das al zo'n 20 euro voor een avond maar hoeveel verdienen jullie als 16-17 jarige netto per maand?

18 reacties

toen ik nog bij de albert heijn werkte, (toen was ik 15) verdiende ik onegveer 4,21 per uur... ik werkte soms 7 uur per week, maar soms ook maar 2 uur per week,
ik totaal kwam ik altijd op een totaal bedrag uit van 180/200 euro per maand (dat is best veel voor een 15-jarige, aangezien je geen grote uitgave hebt)
-onnodige quote verwijderd-

Ben al blij als ik daar in de buurt kom weet niet wat gemiddelde loon is van jumbo op 16 jaar
het minimum loon van een 16 jarige is 2,98 euro -> ongeveer 3 euro dus,
de meeste supermarkten (eigelijk alle) betalen meer dan het minimum,
als je 15/16 bent kan het zijn dat je 3,30/3.50 per uur verdient, dit is een redelijk goed salaris voor iemand op z'n leeftijd!
-onnodige quote verwijderd-

Het is 3.32 minimum bij jumbi dus zou wel ongeveer 4 euro zijn dan
-onnodige quote verwijderd-

Ik hoop het 🙂! dat zou een mooi bedrag zijn,
je moet je uren goed bijhouden deze maand, op het einde van de maand krijg je betaald... deel dan het maandsalaris door het aantal uren, dan weet je ongeveer wat je uurloon is. (ongeveer.... want je krijgt ook vakantiedagen uitbetaald, omdat je deze bijna nooit opneemt in een maand)
ik verdien 64 euro per uur met web developing 🙂
Heey, ik werk ook bij de jumbo mijn uurloon is 5,30
per maand verdien ik ongeveer rond de 300 euro
ben al wel bijna 18 en werk er al twee jaar.
Elke jaar dat je er werkt en elk jaar dat je ouder word krijg je ook een hoger uurloon.
je moet goed je uren bij houden! Schrijf ze bijvoorbeeld op ? 
Je krijgt volgens mij ook (bij ons is dat tenminste zo) elke week van te voren voordat je salaris komt
een loonstrook op je email waar je met je jumbo personeelsnr moet inloggen.
daar staat hoeveel uur je hebt gewerkt en wat je heb verdient enzo!
veel plezier met je nieuwe baantje!

- Unutulmaz
ik werk nu al bijna 2 maanden bij Jumbo, als je net geen maand werkt, krijg je je loon niet. die krijg je dan de 2e maand. dus feitelijk gezien krijg je dan je loon van 2 maanden. ik krijg het week 8 op een donderdag. * ik werk wel achter de kassa. ik ben 16 jaar. en ja ik ben gewoon een jongen. het is leuk achter de kassa. maar wat is jullie loon per maand ongeveer? wat ontvangen jullie?
Ik verdien 3,38 per uur en ik werk 16 uur per maand. En dan krijg ik nog wat dingen der op. Ik had vorige maand 65 nogwat
Best chill
Jumbo laagste prijsgarantie 😕 ....
Ik werk ook bij de Jumbo! Het was eerst de C1000 dus ik ben eigelijk overgenomen door de Jumbo. Ik doe DKW (vakkenvullen) en ben 17 jaar. Ik verdien €5,35 per uur. Heb zelf een vast contract en werkte 2,5 jaar bij de C1000 en nu een jaartje bij de Jumbo.
ik ben 14 jaar en werk bij een lokale kaaswinkel waar ik 3.71 per uur verdien. ik wek gemmiddeld 15 uur in de week
haha ik ben 14 en ik breng de folders rond daarmee verdien ik misschien 50 cent per ik moet echt een andere baan gaan zoeken.
Ik werk bij Action en mijn uurloon (15 jaar oud) is €3,31 ong. Ik werk dan ook 4 uur per week en krijg altijd rond de 55 euro per maand.

Ik doe ook nog GFK Enquetes en daar krijg ik misschien soms elke half jaar 1 bol.com kaart van 10 euro
Ik werk bij Action en mijn uurloon (15 jaar oud) is €3,31 ong. Ik werk dan ook 4 uur per week en krijg altijd rond de 55 euro per maand.

Ik doe ook nog GFK Enquetes en daar krijg ik misschien soms elke half jaar 1 bol.com kaart van 10 euro

Lol dat is ook decadent
Verdienen jullie zo weinig?? Toen ik op mij 15e begon te werken verdiende ik rond de 7,50 per uur, dat is ongeveer het minimumloon voor wat ik deed (en nog steeds doe, ben nu bijna 18 en ik verdien nu 8,28 per uur) in België. Ik werk in een dierenwinkel. Ik vind het echt raar dat jullie voor zo weinig geld gaan werken. Is dat normaal in Nederland? In een supermarkt verdien je hier als jobstudent ook rond de 8 euro per uur denk ik dus ik vind het echt heel raar dat het bij jullie zo weinig is, echt een schande daarvoor zou ik mn huis niet uit komen

Wow ik heb net opgezocht wat het minimumloon als jobstudent in Nederland is en dat is belachelijk laag. 3 euro nogwat als je 15 bent??? Wat??? Hoezo zelfs, ze doen gewoon hetzelfde werk als een oudere persoon dus dat is gewoon idioot, woe heeft dat beslist?
"woe heeft dat beslist?"
De vakbonden en de bedrijven.

Overigens klopt het niet dat jongeren hetzelfde doen als volwassenen.
Jongenen mogen slechts vanaf zestien licht industrieel werk doen en in de horeca werken en vanaf achtijn krijg je meer opties.
Sowieso hebben volwassenen ook meer opleidingen gehad, waardoor hun loon ook weer hoger zal liggen.
Alsnog vind ik het vreemd. De eerste week dat ik werkte (in de vakantie 2 jaar geleden) heb ik eerst de rekken schoongemaakt, daarna mocht ik gewoon helpen in de winkel: vissen scheppen, waterplantjes pakken, knaagdieren pakken,...
Toen was ik 15.
Nu werk ik elke zondag en ik sta vooral achter de kassa en ik help ook klanten. Hetzelfde als de volwassenen doen. In de supermarkt mag je ook gewoon hetzelfde werk als volwassenen doen, waarom zou dat zelfs niet mogen? Het is niet dat het zwaar lichamelijk werk is ofzo (buiten bijna de hele dag rechtstaan dan, maar dat is normaal)


Sorry hahah maar ik kan me hier wel kwaad over maken, omdat ik het zeer oneerlijk vind voor de Nederlandse jongeren.

Reageer