Vraag

jaloers op ‘normaal leven’


Reputatie 1

Ik ben vaak jaloers, hiermee over mensen die "groener gras" hebben. Ik ben opgegroeit zonder veel geld spullen vrienden of famillie. Ik zoek dus vaak naar dingen die me vervullen, maar ik heb niet de basis dingen die mensen zeggen belangrijk te vinden, niet gezond, niet blij, niet een echte familie, niet echt vrienden, geen geld. Ik heb een huis maar ik ben niet vervuld, Ik ga vaak onder een mentale instorting, ik wil dingen hebben, ik wil gemeenschap. ik wil ''normaal'’ leven. niet alleen omdat ik deze dingen niet heb maar ook door dingen die in me leven zijn gebeurd. ik heb wel een online vriend, ik kan alleen niet meer met hem gamen omdat hij game consoles heeft die ik niet heb, ik mag niet echt werken, maar ik heb ook niet echt geld dus ik kan ook niet dat zomaar kopen. hoe zou ik geld kunnen verdienen? en hoe kan ik mezelf motiveren naar de sportschool tegaan, ik ben sociaal all vrij ongemakkelijk en geen fan van, maar heb ook geen vrienden om mee tegaan.


3 reacties

Ik heb hier ook geen ervaring mee. Misschien is een psycholoog wat? Of praten met iemand anders die je goed vertrouwd? Die sportschool, ga gewoon! Iedereen is met zichzelf bezig dus letten niet echt op jou! Heel veel succes!

groetjes,

 JooJootje

Badge

IK HEB HETZELFDE😭

Reputatie 5
Badge +1

Ik heb hier niet echt ervaring mee. Sorry. Ik denk dat je heitje voor karweitjes kan doen om daar geld mee te verdienen. Meer tips heb ik niet. Sorry. Ik hoop dar het goed komt met jou en je vriend. Dus niet met liefde of zo maar dat jullie samen kunnen gamen.

Reageer