Vraag

is 100 euro voor een 10 op rapport te veel?

  • 18 October 2022
  • 8 reacties
  • 186 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

hi, ik heb met mn ouders de afspraak als ik een tien haal op mn rapport dat ik dan 100 euro krijg. en als ik een 9 haal 50 euro enz. maar is dit niet te veel? of prestatiedruk?


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Leuk idee! Moet je blij mee zijn! Ik krijg helemaal niks voor m’n rapport hahaha!

Reputatie 7
Badge +17

Dat is wel een ziek hoog bedrag, ik krijg van mn opa wel eens 10 euro, van mn ouders niets. Maar ja. Lekker toch als het krijgt?

Badge

Ayo ik krijg helemaal niks maar ja haal zelf eig niet echt vaak 10 eig alleen maar bij frans en scheikunde en ik vind wel dat 100 euro best veel is want ja wil niet stom doen enzo maar toen ik op de basisschool zat kreeg ik een kleine legoset van 5 euro

Reputatie 4
Badge +3

Als je dat niet wilt kun je het zeggen. Maar ik krijg nooit iets voor mijn rapport dus ja en ook niet op de basischool.

Reputatie 5
Badge +3

ik zie dat ik dat er niet bij heb gezet maar het is wel zo dat als ik een onvoldoende haal meer terug moet betalen dan dat ik kan krijgen...

Reputatie 3
Badge +1

Wow das wel echt chill haha! Ik krijg zelf €5 voor m’n rapportΒ (Ik ben wel gewoon 16 dus niet dat dat per se veel is voor m’n leeftijd haha). Dus ja ik vind het wel heel erg veel maar als jij er geen druk van voelt is er niks aan de hand.

Reputatie 5
Badge +3

ja toch hihi😎😎😎

Reputatie 7
Badge +17

Hoi nee hoor leuk toch? Als je het zelf maar okè vind is dat toch helemaal leuk? Alleen ze hadden ook 9=90 8=80 etc kunnen doen hihi. Tot 6 dan ;) ik vind het best lollig bedacht. 

Groetjes liefs Julian X

Reageer