Iphone of Samsung? :$

• 16 februari 2015
  • 11 reacties
  • 762 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heeeyy mensen,

Ik heb al een tijdje een vraag...

Wat is nou beter een Iphone of een Samsung?
En ik wil graag een Iphone kopen maar het is zo duur dus heeft iemand een idee waar ik hem kan kopen ?
Goedkoop en Iphone 5?

En hoe zijn jullie ervaringen met de Iphone 5?

Thanks alvast!

XX 
YouAreSpecial

11 reacties

Iphone of Samsung? Er is niet echt een betere die er bovenuit springt , ik heb zelf op youtube naar reviews gekeken omdat ik de iphone 5s of de samsung galaxy s5 zou nemen. ik heb nu de samsung galaxy s5 en het is echt een aanrader!

Op tweakers kan je voor 359 euro een iphone 5 kopen (het is een betrouwbare website)
http://tweakers.net/product/318000/apple-iphone-5/

JustAGuy
Hallo,

Ik heb zelf een Samsung Galaxy S plus
En ik wil ook heel graag een Iphone.

Samsung is niet heel slecht maar ook niet heel goed.
Maar Iphone maakt gebruik van kinderarbeid dus dan kan je beter Samsung kopen..

XX
Badge +17
Samsung en Iphone zijn echt totaal verschillend. Het gebruik is allebei heel anders. De één vind Samsung fijn, de ander vindt Iphone fijn. Ik heb zelf sinds kort een nieuwe Samsung, en het bevalt me gewoon heel goed. Ik heb niks met Iphone. Het is dus eigenlijk een persoonlijke mening, waar je uit moet bepalen of je Iphone of Samsung gaat nemen.
Ik gebruik Samsung omdat het goedkoper is, maar voor de rest is er geen verschil, persoonlijk denk ik
Ik zou voor het goedkoopste en het beste gaan maakt niet uit welk merk.
Iphone gebruikt iOs en samsung Android, allebei zijn het compleet verschillende systemen. Als je geen goed idee hebt van wat je graag wil dan zou ik aan je ouders vragen of ze een keer met je naar een MediaMarkt willen zodat je ze allebei even kan proberen.
Zelf ben ik meer van de Android toestellen omdat je bij deze toetsellen veel meer mogelijkheden hebt om instellingen aan te passen en alles zo in te stellen als je zelf wil, maar dit is mijn keuze en die keuze zal voor iedereen anders zijn.
Ik gebruik altijd Apple eigenlijk
maar meer omdat ik daarvan weet hoe t werkt

via marktplaatst van je tweedehands vaak goede tellefoons kopen
ook intypen i phone 5 kopen op Google geeft vaak veel goede resultaten
vaak moet je het dan wel ergens ophalen

xx
Mocht je tweedehands doen dan zou ik sowieso kiezen voor ophalen, dan kan je hem even testen. Beetje zonde als je een paar honderd euro betaald en ze je dan oplichten.
Hee
Ik zou gaan voor Samsung
Dit is gkedkoper dan en i Phone
haha dat was eigenlijk de enigste reden
Loll :p
Xx
Heyy!

Ik heb eigenlijk altijd Samsung gehad, simpel weg omdat ik dat net iets beter begrijp dan Apple.
Maar Apple is zeker niet verkeerd!

Xx
Hoihoi,

Heb zelf jaren een Samsung gehad en heb nu zo'n 1,5 jaar een iphone. Ik vind ze beide goed. Meestal is het goedkoper via marktplaats,maar dat is niet altijd te vertrouwen. Neem iemand mee die verstand van telefoons heeft.

Liefs,meisje17

Reageer