In de min bij paypal en 14 jaar. Wat moet ik doen?

  • 23 October 2019
  • 3 reacties
  • 714 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

ik heb laatst dus een paypal account gemaakt alleen er is dus een ongelukje gebeurd. Ik heb namelijk 250 euro afgeschreven omdat ik niet goed heb gelezen wat er stond. Het was namelijk een engelse site en  wist even niet zo 1 2 3 wat deposit betekende, dus ik heb daar maar opgeklikt en 250 euro overgemaakt. Ik vind het echt heel erg en ik weet echt niet wat ik moet doen, HELP!! Oja en ik heb geen werk of iets dergelijks dus geld staat er ook niet op mijn bangrekening, en mijn vader heeft ook geld problemen dus dit is al helemaal top :(.


3 reacties

hey 

 

ik heb ff snel rond gekeken. op deze site staat dat je je geld terug kan krijgen. er staat ook meteen bij hoe. als ik jou was zou ik ff die site door lezen.  

 

en vertel het aan je vader. hij komt er waarschijnlijk toch achter omdat jij minder jarig bent kan hij op jou rekening kijken.  ik denk als je het nu uitlegt hij minder boos woord dan als je het niet vertelt en hij er toch achter komt.  

 

groetjes blue

Jeetje, 3 jaar later reageer een een keertje, nou het is goed afgelopen. Ik werd 1 x gebeld en mijn vader werd niet boos! Waarschijnlijk zie je dit toch niet verder 

Hallo Klikse :)

Hoe is het uiteindelijk afgelopen met die min in paypal en je vader? 

-Dr8gon99

Reageer