IMac kopen

• 7 maart 2015
  • 6 reacties
  • 471 Bekeken

Hallo iedereen,
Ik ben bezig met DJen als hobby, en ik wil erin doorgaan. Mijn plan is om een iMac te kopen, omdat dat een typisch merk is voor DJing en het is een beter als je kijkt naar het onderdeel muziek.
Alleen de goedkoopste die ik heb gezien die goed is, is €1000!
Weet iemand hoe ik een beetje geld kan verdienen, of sneller aan het geld kom?
PS: ik ben 13 jaar en ik krijg €15 per maand.

6 reacties

Je kan er natuurlijk ook een tweedehands kopen
werkt vaak ook nog heel goed!

en anders, bijbaantjes
krantenwijk bijvoorbeeld
bij een sportclub 
folders uitdelen op straat
kijk wat er in je buurt te doen is voor job
Heejj

Je inderdaad een Imac is nogal duur... Ik heb zelf een MacBook Pro en die was ook niet echt goedkoopp... 
Je kan natuurlijk atlijd een tweedehandse kopen via Marktplaats ofzo... Maar de nadelen eraan zijn dat je soms een Half kappotte Imac krijgt en dan niks meer van de verkoper hoort.... Dat is nogal kut dan.. Want dan heb je al betaald!

Je kan om geld verdienen de volgende dingen doen =
Auto wassen..
Ramen wassen..
Krantenwijk...
Bijles geven...
Er is ook nog een andere manier om snel geld te verdienen = 
Via Facebook is er een Site en dan moet je spullen uitproberen bijvoorbeeld Dingen zoals Shampoo/Elektronica/Huishoud artikelen.. Daar krijg je dan bijvoorbeeld 30 euro voor. Ook krijg je dan Cadeau bonnen van dat merk bijvoorbeeld de V&D.

Ik denk niet dat ik de naam van dat Bedrijf hier mag noemen inverband met de Reclame. Als je het echt graag wil weten.. Dan moet je ff de Chat openen met De Kindertelefoon en kun je vragen of ik dat mag zeggen.. Als het dan mag zeg ik het maar is het op jouw verantwoordelijkheid!

Greetzz
Je kunt op vacaturebank kijken. ;)

Gr. meisje17
Heeje zou een krantenwijk kunnen nemen of folders rondbrengen ofzo. Je kan idd ook auto's van mensen wassen tegen een kleine vergoeding. Houd je van wandelen? Mooi! Neem de honden in de buurt mee. Je hebt wat te doen en je krijgt ervoir betaald
Xxx
Badge +17
Zoek dingen die je kan doen in de buurt qua klusjes. Help buren, of mensen in de buurt, dat soort standaard dingen. Krantenwijk is zeker een optie. Verdiend prima voor gemiddeld 1.5 uur werk.
Hey,
Je zou zelf een computer kunnen samenstellen en dan ipv Windows er MacOS op zetten.
Dit noem je Hackintosh.

VOORDELEN:
-Je kan de computer zo krachtig maken als jij wilt.
-Veel goedkoper
-Je kan hem in "Dual Boot" zetten met Windows. Dit betekend dat je een keuze krijgt tussen Windows en Mac

NADELEN:
-Je moet kennis hebben om het op te zetten

Reageer