Vraag

ik wil nintendo controllers kopen maar heb niet genoeg geld…

  • 20 May 2022
  • 5 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hallo, 

Ik heb voor mijn verjaardag een switch gekregen. Ik heb al een paar games gekregen (super smash bros, kirby star allies en Rayman) en ik heb Rocket league (gratis in e-shop). Maar ik wil met mijn vrienden gamen met extra controllers maar ik heb hier niet genoeg geld voor.

Ik ben 12, weet iemand  hoe ik geld kan verdienen?

alvast bedankt, 

@Vertelt zijn naam niet


5 reacties

Badge

Ik weet niet of je het aan je ouders hebt gevraagd maar die willen zo the horen niet betalen, je kan op marktplaats dingen die je niet meer wilt verkopen, zo'n setje joycons kost volgens mij rond de 80 euro dus dat duurt dan wel een tijdje. Ik ben ook 12 en heb soms ook geld tekort en ik heb niet echt verdere oplossingen.

 

Hoop dat dit hielp!

 

Groetjes Anonieme Animator

Reputatie 2
Badge +1

je kan ze ook via marktplaats kopen(: @Socrates 

Je kunt het beter aan je ouders vragen =)

Maar ik ben tegen elke vorm van controle omdat het verkeerd is en het logischer zou zijn dat iedereen nadenkt over het promoten van zijn kinderen op sociale media. Ik heb bijvoorbeeld mijn jongere broer geholpen om populair te worden op social media , wat een goede zaak is. 

Ik kan je wel wat tips geven:

De special edition controllers zijn duurder voorbeeld: Zelda, Tears Of The Kingdom.

Of een versie van Mario.

Maar als je een gewone pro controller koopt is dat 1 of 2 tientjes goedkoper. Dan heb je ook nog keus uit een extra set joy-cons koopt is dat ook 80 euro en een pro controller is ook 80 euro gewone

Qua geld verzamelen zou je klusjes kunnen doen of je verjaardagsgeld/zakgeld bij elkaar kunnen sparen

(Neem wel van Nintendo dan weet je zeker dat het goed is)

P.S dit is geen reclame

 

Reageer