Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Ik wil een eigen bedrijf beginnen?

Ik wil graag een eigen bedrijf beginnen maar ik weet niet wat..
Dit zijn dingen waar ik goed in ben
- foto's maken
- films maken
- organiseren
- ik ben best creatief

Groetjes ooitnooitnu

21 reacties

Hmmm. Miss film producer? Of fotograaf
Wacht. Laatmaar. Het moet een eigen bedrijf zijn^
Jaa ik wil graag wat bij verdienen met iets waar ik goed in ben!
Badge
Hmm.. wat is je leeftijd?
Badge
Aangezien je zegt dat je creatief bent zou ik een leuk bedrijfje verzinnen waar al jou sterke vaardigheden bij nodig zijn .. misschien huis designer? Dan kan je het huis schetsen en op de pc een virtuel realiteit maken .. of misschien wel juist ontwerper?
Badge
Of als je het wat meer naar de jongens kant wilt trekken auto's ontwerpen? Of scooters? Motors?
Ben 15
Ontwerper is niet echt wat voor mij denk ik hahah
Zit er aan te denken om bedrijfsfilmpjes te maken, maar heb een iphone dus moet ik sparen ln
Badge
Hahaha ja kan ook! Ook leuk om te doen. Dus ik neem aan dat je de kant van Economie bent opgegaan met school? Of de kant van media?
Economie idd moet wel nog ff sparen voor de camera!
Badge
Dat komt wel goed ?. Heb respect dat jij Economie aan kan .. ik word panish van al die cijfers ?. That's the reason why I chose Manegment & Lifestyle. Maar bedrijfsfilmpjes? Nice ?? Welke camera wil je bestellen?
Heb nog geen idee, een goede die mooi beelden maakt. Ik bewerk zelf ook al veel filmpjes en fotos en merk dat ik het echt leuk vind. Denk dat ik het als hobby wil plaats van baan. Ik denk later iets van basisschoolleraar.
Badge
Zo dat is gelijk een hele andere richting. Wel goed overna gedacht. In welke groep zou je dan willen werken? 1? 2? 3?
Je kan feesten organiseren maar waar mensen geld voor gaan betalen voor een kaartje maar het kost wel veel maar begin klein ik ken iemand die verdiende duizenden euro's er mee
Goed idee!!!
Ik ga er eens over nadenken!
Ik denk groep 8.
Lijkt me wel leuk. Kan je ook het meeste mee doen
Hoi!

Ik heb de conversatie even doorgelezen en gemerkt dat je interesse hebt in fotografie, video's monteren en lesgeven? Dan kun je misschien een Youtuber worden die educatieve filmpjes maakt voor kinderen. Met een leuke montage en gekke geluidjes gaan kinderen leren van jouw educatieve filmpjes en ze vinden het nog leuk ook. Je kunt je dan laten sponsoren door een school of organisatie die dit doet.

Je kunt al gewoon beginnen met een gewoon Youtube kanaal, om te bekijken wat het allemaal inhoud en of het iets voor jou is.

Computer- en fotografielessen kun je ook geven. Dan geef je les in iets waar je goed in bent.

Je kunt het hier over hebben met de leerlingenbegeleiding van je school, die kunnen je zeker helpen.

Groetjes
x
100divergent11
Dankjewel voor de leuke en goede ideeën!!
Tsja, dit vind ik een lastige kwestie. Ik weet niet wat je doet en al kan. En dat je zou willen. Ga na dat voor foto's al een gigantisch groot aanbod is.

Pak iets wat jij leuk vind en waar je goed in bent wat een kleine markt heeft.

Kunst verkopen gaat ook best goed. 20 euro per schilderij, beetje tekenen en verf gooien.

Als je een eigen bedrijf wilt moet je met dingen als KVK, belasting, enz enz gaan werken.

Gr

B.P
je kan ook als je het een beetje als een hobby wilt doen maar ook geld wilt verdienen een facebook pagina aanmaken en dan voor mensen foto's maken of iets anders creatiefs. kan je bijvoorbeeld voor vrienden en familie doen en later ook voor anderen.
zo heb je niet in een keer een bedrijf maar kan je er op die manier achter komen of het echt iets is voor jou. als je dat leuk vind en het loopt goed kun je altijd nog echt een bedrijf beginnen.

groetjes!
Je kan foto's die je maakt verkopen via apps of websites,

Een goeie app hiervoor is 'twenty20'
Ik heb ook goeie recensies over 'dreamstine' gelezen,
Maar die ken ik persoonlijk nog niet zo goed.

Het was maar een kort bericht, maar ik hoop dat het helpt.

Groetjes,
Hamiltrash

Reageer