Vraag

ik wil een baantje maar weet niet wat

  • 4 July 2021
  • 7 reacties
  • 134 Bekeken

Badge

Ik ben 13 jaar ik wil graag een baantje voor in de vakantie of voor in het weekend. Alleen ik weet niet zo goed wat.... 


7 reacties

Badge

Ik ben 13 jaar ik wil graag een baantje voor in de vakantie of voor in het weekend. Alleen ik weet niet zo goed wat.... 

Je kan proberen iets te doen voor geld op internet, ik ben persoonlijk een developer bij Roblox en maak games voor mensen, als je het goed kan kan je best veel inkomsten krijgen

Badge

hoi Anoniem07 , ik heb nog een vraag hoe veel kreeg je ongeveer per maand bij spotta?

groetjes jazz ( ik heet trouwens niet echt jazz, maar noem me maar jazz :) 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

Haii sorry voor mijn late reactie! 🙈 Ik deed een buurt en daar deed ik ongeveer 1,5 uur over. Ik kreeg hiervoor rond de 7 euro per keer voor. (Inclusief vakantietoeslag!) Als je nog meer vraagjes hebt laat het maar weten! 💗

Heyy

 

Er zijn veel baantjes die je kan doen! Je kan bijvoorbeeld

 

  • Klusjes doen bij je thuis of in de buurt voor een klein bedrag.. Je kan dan denken aan oppassen, de hond uitlaten of de auto schoonmaken
  • Vakken vullen in de supermarkt
  • Folders / krantjes rondbrengen
  • In de landbouwen groenten plukken of kleine diertjes verzorgen
  • Je mag wel in de horeca werken, maar je mag volgens mij niet in de bediening werken ivm de drank en horeca wet. Als je in de horeca wilt werken zal je bijvoorbeeld kunnen afwassen.

 

Voor meer informatie kan je eens een kijkje nemen op de site van de Rijksoverheid. Die site staat hieronder.

 

Wat voor werk mag je doen als je 13/14 bent?

 

Groetjes van mij!

Reputatie 2
Badge

Hoi hoi!

Leuke vraag, ik werk (nog) niet veel, maar op een 13 jarige leeftijd kun je nog niet veel doen.

Ik heb een paar ideeën voor je!

  1. Krantenwijk.

Ik heb dit ook een paar maanden gedaan, maar ik had het snel opgegeven door de omstandigheden, maar ik vind het wel een echte aanrader! Ook leuk voor in het weekend. Je verdient zo 10-20 euro per week en je bent er ongeveer 2-5 uur mee bezig!

  1. Oppassen voor kinderen of dieren.

Omdat mensen nu op vakantie zijn, hebben ze oppas nodig voor hun hond of kat. Heel makkelijk en je verdiend er goed mee. Ook voor kinderen is het makkelijk. Vaak hoef je er alleen te zijn, en dan kun je doen wat je wilt tot de voogden weer thuis zijn.

  1. Horeca

De horeca zoekt heel nodig personeel, een restaurantje, een terras of iets anders neemt je vast wel aan. Je verdient er prima mee, en met lekker weer is het nog leuker. Een aanrader als je van vaste tijden houd.

 

Ik hoop dat ik je geholpen heb!

Badge

hoi Anoniem07 , ik heb nog een vraag hoe veel kreeg je ongeveer per maand bij spotta?

groetjes jazz ( ik heet trouwens niet echt jazz, maar noem me maar jazz :) 

 

tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

Badge

Thanks!!

Badge

Heyy Jazz!! Zelf ben ik ook 13 jaar, dit zijn wat dingen die ik heb gedaan/doe. Misschien kan je gaan oppassen? Gooi briefjes door de deuren bij jou in de beurt met een foto van jezelf en wat informatie over jou. Ook kan je misschien folder- of krantenwijk gaan lopen! Zelf heb ik tijdelijk bij Spotta een folderwijk gelopen! Kijk misschien is een keer op hun website! Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Groetjes I 😊

Reageer