Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik steel, wat nu?

• 25 april 2012
  • 37 reacties
  • 4102 Bekeken

Toon eerste bericht

37 reacties

Stelen is heel slecht want het mag niet van de politie! Je moet er snel mee ophouden en gewoon jezelf bij de politie aangeven! Geloof me nou maar, dan krijg je geen spijt dat je iets slechts gedaan heb straks.
Ben er voor je meid xx

-x Jeleefteenkeer
Ik denk niet dat het nodig is om je aan te geven, als je nu stopt
Je mag wel werken al ben je 13, krantenwijk bijvoorbeeld verdien je 5/6  euro per week mee dus 20 per maand
Je hebt geen geld nodig om er bij te horen! Nooit! Je hebt goede vrienden nodig om er bij te horen en anders moet je jezelf afvragen of je er wel écht bij wilt horen.
Praat erover met je ouders die kennen je beter dan wij allemaal. Die weten wel raad.
Niet stelen dat is echt fout doe gewoon klusjes voor je ouders of andere familie en vraag er geld voor
banken overvallen want tegenwordig steelt de overheid ook van ons 😑
Succes, hè ...... -.-
jajoh zet dit op internet, popo zoekt je op via ip lekker slim bel dan gewoon :S
kom op joh kap met stelen. wat heb je daar nou weer aan? uiteindelijk heb je alles wat je wil maar voel je je schuldig omdat je al dat geld hebt gestolen. ga werken, of anders handjes thuis.. -.-
als je het niet wil zeggen tegen je moeder hoeft dat niet, maar kap dan gewoon met stelen en deal er mee dat je miss wat minder hebt. er zijn kinderen die het nog veel slechter hebben en daar ook mee dealen.
Als je het eenmaal hebt gedaan zou ikzelf het niet terugbrengen (ligt eraan wat) ik zou het achter me laten en het vergeten en nooit meer doen en verder gaan met je leven. En anders praten met je familie het doet je goed! Ik weet het zeker
Ik heb precies het zelfde gehad ik steelde ook geld van me ouders en zelf ook van me broer ik zit op een school waar iedereen alles van zijn ouders krijgt en ik krijg gewoon niet zo veel en ook niet van die dure merk kleding of schoenen ik wist zelf niet een waarom ik het deed ik deed me ouders en me broer er verdriet mee en daar heb ik echt heel erg spijt van maar ik heb afspraken gemaakt met mijn vader en nu steel ik niet meer maar je kan er echt verslaafd aan raken want het begint bij 50 cent en het eindigt bij 40 euro want je vind het spannend om te stelen en er nieuwen dingen van te kopen zodat mensen tegen je zeggen oh zijn dat die nieuwe Jordan schoenen ? enzo maar je moet er echt mee stoppen met stelen mensen gaan je niet meer vertrouwen mijn ouders vertrouwen me ook niet meer en dat was echt het laatste wat ik wau van me ouders en me broer ik hou zo veel van hun en ik ga echt nooit meer geld stelen dus stop ermee je doet er iedereen verdriet mee en wees lekker jezelf !
Ik geloof in carma en als je nu stopt met stelen dan zal je geen carma krijgen.

ik ben ook een geld gruwel maar wel oprecht zoals:
als iemand geld laat vallen zal ik het terug geven
maar als ik niet zie van wie het geld is hou ik het.
als bijvoorbeeld een vrouw even vraagt of ik voor haar een 10tje uit haar portomonee kan halen dan zal ik niet dat 100tje stelen die ik er in zie liggen.

als je 14 bent, oprecht, leergierig en aardig bent dan is het makkelijk om een kranteweik te zoeken of een stage plek...

als je 13 bent is dat gwn ff een kut leeftijd maar als je 14 word gaan er niet veel maar wel een paar deuren open. Ik heb bijna 3 baantjes. Dat kon ik niet gelven toen ik nog  13 was, nu ben ik 14.
maar verwacht niet veel.. Geld verdienen als puber is niet makkelijk, en helemaal niet veel.

zet door, en doe is stiekem een 10tje terug in je moeders tas. Je moeder zou denken, huh? Dat is geluk zeg. En jij zal je kinder schuldig voelen en meer oprecht voelen voor jezelf en tegenover anderen.

veel geluk!, vironique!
xx

Reageer