Hoi,
Ik wil een nieuwe telefoon, maar eigenlijk ook wel weer een drone,
Ze kosten beide 150 euro, dus nog even doorsparen en dan kan ik éen van beide kopen.
Het probleem is dus dat ik niet weet wat ik wil, aan de ene kant wil ik iets nieuws proberen, dus een drone. Maar aan de andere kant wil ik een nieuwe telefoon aangezien ik nu een redelijk trage telefoon heb.
Ik weet dus niet wat ik moet kiezen,
weten jullie wat de beste keuze is?
Ik moet tussen 2 dingen kiezen maar weet niet wat
A
A
Een woord: Marktplaats
A
Een drone ben je wss snel zat. Een telefoon heb je nodig. Best laat, know
A
Ik heb een telefoon die een paar jaar oud is en hij is snel voor de 100 € die hij nieuw kostte. En hij heeft een redelijk geheugen en werkt met een "schone" versie van Android.
En redelijk traag is zeer onduidelijk...
En redelijk traag is zeer onduidelijk...
A
Hangt er vanaf welke telefoon. Je kunt best een redelijke telefoon kopen van 150 euro.
A
voor 150 krijg je alsnog een trage telefoon
A
Hoi Quinten462,
Je kan het beste zelf kiezen wat je wilt, maar ik zet wel wat standpunten neer bij beiden. Standpunten zijn punten waarom je ( in dit geval ) iets wel of niet koopt.
Waarom zou je de telefoon kopen, en niet de drone?
- Met een telefoon kan je meer doen ( spelletjes, whatsappen, bellen, Facebook, instagram etc. )
- Met een drone kan je niet veel doen.
- Een drone kan je alleen bij goed weer gebruiken, anders gaat hij kapot.
- Een telefoon kan je overal mee naartoe nemen.
- Je kan met een telefoon wat opzoeken op internet, met een drone niet.
- Een drone gaat sneller kapot. > Als je de 'vaardigheid' niet beheert, en de drone stort neer, is gelijk je €150,- weg.
Waarom zou je de drone kopen, en niet de telefoon?
- Niet iedereen heeft een drone, het is inderdaad wat anders.
- Je bent lekker buiten. > Met een telefoon zit je eerder heel vaak binnen.
Ik zou zelf kiezen voor een telefoon, dat zie je denk ik ook aan m'n standpunten om wél een telefoon te nemen. Als een drone kapot gaat, is gelijk je €150,- weg. En nu zul je misschien denken van 'Ja, logisch. Een telefoon kan toch ook kapot gaan? " Dat is wel zo, maar als je een drone niet kan besturen, zal je eerst veel moeten oefenen. En in die tijd kan de drone ook een aantal keer vallen.
Maar het is jouw keuze:),
Suzan (14) xx
Je kan het beste zelf kiezen wat je wilt, maar ik zet wel wat standpunten neer bij beiden. Standpunten zijn punten waarom je ( in dit geval ) iets wel of niet koopt.
Waarom zou je de telefoon kopen, en niet de drone?
- Met een telefoon kan je meer doen ( spelletjes, whatsappen, bellen, Facebook, instagram etc. )
- Met een drone kan je niet veel doen.
- Een drone kan je alleen bij goed weer gebruiken, anders gaat hij kapot.
- Een telefoon kan je overal mee naartoe nemen.
- Je kan met een telefoon wat opzoeken op internet, met een drone niet.
- Een drone gaat sneller kapot. > Als je de 'vaardigheid' niet beheert, en de drone stort neer, is gelijk je €150,- weg.
Waarom zou je de drone kopen, en niet de telefoon?
- Niet iedereen heeft een drone, het is inderdaad wat anders.
- Je bent lekker buiten. > Met een telefoon zit je eerder heel vaak binnen.
Ik zou zelf kiezen voor een telefoon, dat zie je denk ik ook aan m'n standpunten om wél een telefoon te nemen. Als een drone kapot gaat, is gelijk je €150,- weg. En nu zul je misschien denken van 'Ja, logisch. Een telefoon kan toch ook kapot gaan? " Dat is wel zo, maar als je een drone niet kan besturen, zal je eerst veel moeten oefenen. En in die tijd kan de drone ook een aantal keer vallen.
Maar het is jouw keuze:),
Suzan (14) xx
A
ik denk dat het beter is om een nieuwe tele te kopen
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.