Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Ik ben 15, weet iemand een leuke werkplek voor mij

hoi ik ben meisje van 15 ik zoek 😉 werk en ik vroeg me af wat jullie leuke werkplek vinden? en hoe het bevalt
En wat jullie ervaring is 🙂

14 reacties

- Deel van de tekst is verwijderd, is in strijd met de forumregels -

Serieus antwoord: Kijk in advertenties waarin ze mensen zoeken voor iets of je gaat naar een uitzendbureau. Goodluck.
uitzendbureaus zijn meestal voor mensen boven de 20. je kan het beste in de krant kijken op het einde. daar staan vaak oproepen voor jonge werknemers voor bijv de krant.
Ga eens wat rondvragen in de buurt. 😛 Je kunt misschien in de plaatselijke supermarkt vakken gaan vullen als je echt vast werk zoekt, of je gaat babysitten als je gewoon een beetje wilt bijverdienen...
In de supermarkt, goed voor je sociale contacten.
In de supermarkt, goed voor je sociale contacten.
tuurlijk daar krijg je echt veel vrienden😕
Supermarkt, restaurant in de keuken, oppassen.
Je kunt vanalles doen vanaf 15, het is maar net wat je zelf leuk vindt! 🙂
JUMBO!
ik werk er ook, is hartstikke gezellig
2 Ochtendkrant wijken
Verdien 280 euro per maand, heerlijk :P
Moet je wel vroeg op kunnen staan... en van 5-7 sochtends willen werken maarja dan heb je ook wat :D
En je krijgt in de zomer + winter + nieuwjaar bonussen en dus meer geld.
Deze reactie is verwijderd door de Kindertelefoon, was in strijd met de forumregels
vanaf 15 jaar kan je volgens mij ook al gaan vakkenvullen:rolleyes:
2 Ochtendkrant wijken
Verdien 280 euro per maand, heerlijk :P
Moet je wel vroeg op kunnen staan... en van 5-7 sochtends willen werken maarja dan heb je ook wat :D
En je krijgt in de zomer + winter + nieuwjaar bonussen en dus meer geld.

Ga jij maar lekker om 5 uur opstaan en dan minder presenteren op school..
ik zou het niet weten ik ben zelf 14 en ga van de zomer bijna de hele tijd werken in het buitenland/binnenland op een binnenvaartschip verdient goed maarja het is ook om 6 uur opstaan en de hele dag hard werken maarja ik vind het leuk om te doen!
ga kijken of je bij een boer aan het werk kunt 
ik werk bij een boer en verdien 790 euro per maand
maar ik draai nacht diensten dus das wat minder :(van 4uur
'sochteds tot 8 uur 'savonds  
🆒

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen