Vraag

Hoeveel zal jij voor een t-shirt uitgeven?

  • 6 August 2021
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

Badge

Hoi,

Vaak zit ik met een gedachten om mijn eigen kleding bedrijfje op te kunnen zetten.

Nu heb ik de vraag; hoeveel zal jij voor een t-shirt uitgeven?

Opmerking: Het t-shirt zal duurzaam zijn. 


4 reacties

Opmerking: Het t-shirt zal duurzaam zijn. 

Vraag: hoe garandeer je dat en wat zie jij als “duurzaam”.

 

hoeveel zal jij voor een t-shirt uitgeven?

Ik kan je wat zeggen over wat men uitgeeft voor een t-shirt.
Als je normale, witte, katoenen t-shirts koopt dan kun je ze al voor 5 à 10 euro per stuk krijgen.
Alleen als het iets “speciaals” is zal men meer geld willen uitgeven.
Denk dan aan merken, een ander soort stof of fit, een printje, een kleur, etc.

Als je een super speciaal t-shirt maakt, dan kun je klanten hebben die er misschien wel 80 euro voor uitgeven.

Het is natuurlijk het makkelijkste om maar één soort shirt te maken, maar het kan je ook wat opleveren om een goedkoper en een duurder model te maken.
Dit heeft te maken met wat economische theorie, die ik niet hier ga uitleggen.
Dat is interessant, maar niet echt nuttig voor jou.

Hey! 

Ik zou als ik jou was niet al te duur beginnen, de echte dure shirts van €80 wat @MensPersoon noemde zijn vaak van bekende merken. Ik denk dat €20 tot €40 (afhankelijk van hoeveel het je kost om te maken en hoeveel je er aan wil verdienen) misschien wel kan aangezien je ze als duurzame shirts labelt. Ik zou niet al te veel winst beogen in het begin, als je shirts eenmaal wat bekender worden ga je er vanzelf geld aan verdienen!

Succes en veel plezier met het avontuur van ondernemersschap!

Lucas

Reputatie 1
Badge +2

Ik zou nooit meer dan 10€ aan een shirt uitgeven.

Licht eraan als ik het mooi vindt het duurste shirt was een navel shirtje roze met een smiley erop 40 euro maar ik wou hem zo graag hebben. 

Reageer