Hoeveel zakgeld/kleedgeld krijgen jullie???

  • 23 October 2014
  • 57 reacties
  • 22656 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

1) Hoeveel kleedgeld krijg je? 50eu in de maand
2) Hoeveel zakgeld krijg je? 20eu in de maand
3) Hoe oud ben je? 12
4) Ben je een jongen of een meisje? meisje
5) Wat moet je hier van betalen? (schoenen, jas, verzorgingsproducten/make-up, sportkleding, enz.) prc hetzelfde als jij alleen ook nog sportkleding en ik krijg maar 1 paar goede winterschoenen en 1 goede winter jas
6) Vind je dat genoeg? ja opzich wel maar de schoenen zijn soms wel moeilijk te betalen aangezien die tegenwoordig erg duur zijn dus het liefst zou ik er nog 10eu bij doen als kleedgeld
7) Hoeveel denk je dat ik nodig heb (aan de hand van wat ik ervan moet betalen) ik uhhm 60eu aan kleedgeld en 20eu zakgeld aangezien je al wat ouder bent en ook maandverband etc moet betalen.
 

Reputatie 3
Badge

1) Hoeveel kleedgeld krijg je? Als ik wat wil krijg ik het
2) Hoeveel zakgeld krijg je? 40 per maand en vaak 10 extra voor klusjes in huis doen ( afwas, afruimen enz)
3) Hoe oud ben je? 13
4) Ben je een jongen of een meisje? Jongen
5) Wat moet je hier van betalen? (schoenen, jas, verzorgingsproducten/make-up, sportkleding, enz.) van zakgeld gaat naar m’n spaarrekening maar vaak moet ik we betalen voor mijn kledingmerk ( inkopen en website onderhoud)
6) Vind je dat genoeg? Soms voel ik me verwend want ik lees dat mensen €4 per maand krijgen 
7) Hoeveel denk je dat ik nodig heb (aan de hand van wat ik ervan moet betalen) minimaal €500 per maand als ik mijn eigen kleding moet gaan kopen
( ik draag dan wel stone island, Kenzo, nik and nik enz )

1) niks als ik kleding nodig hebt dan krijg ik het van mijn ouders of moeten het van mijn verdiende werk geld kopen
2) 15 euro per maand
3) 16
4) meisje
5)  alles wat ik zelf wil en voor feestjes en kadeaus en kleding en eten met vrienden en concerten enzo
6) neeeee
7) ik zou graag 5 euro per week willen of 25 per maand maar dat krijg ik toch nooit

1) Hoeveel kleedgeld krijg je? 0€

2) Hoeveel zakgeld krijg je? 20€ per maand is echt vrij op te doen

3) Hoe oud ben je? 14 jaar

4) Ben je een jongen of een meisje? jongen

5) Wat moet je hier van betalen? (schoenen, jas, verzorgingsproducten/make-up, sportkleding, enz.) Er zijn wel dingen als games voor de nitendo switch en daar moet ik dan wel voor sparen .

6) Vind je dat genoeg? Ja denk van wel Sport zo als zwemen krijg ik nog wel is geld voor . of voor een film kijken met vrienden en zo .Het lint geld  voor Atletiek word  ook betaalt  .

7) Hoeveel denk je dat ik nodig heb (aan de hand van wat ik ervan moet betalen)

Ik zou el vlugger een games voor de nitendo switch willen kunnen komen

Leeftijd; 14, Jongen

Zakgeld ; €20 per maand

Kleedgeld; €100 per maand

Van kleedgeld koop ik kleding behalve jassen.

Cadeaus en dingen koop ik niet zelf.

Soms als ik ergens naar een café ga betalen ze meestal ~€20, de rest betaal ik zelf als ik wil.

Badge

1) niks

2) €6,50 per week

3) 13

4) meisje

5) cadeaus, eten, make-up

6) ja

7) €70 per maand ofzo??

Hee, ik zat ff met een vraagje, hoeveel kleedgeld zou ik moeten krijgen? Ik ben 14, ik moet er dit van betalen:

  • ondergoed/sokken
  • deo/mascara
  • snoep
  • kleding
  • sieraden
  • maandverband
  • zomerjas/zomerschoenen (geen winterjas/winterschoenen)
  • tassen
  • cadeautjes (voor vriendinnen, familie, sinterklaas, kerst, vader/moederdag, enz.)

Sportkleding hoef ik niet zelf te betalen. Ik krijg nu €50 per maand van mijn ouders, kleedgeld en zakgeld in een. Ik vond dat dit niet genoeg was, dus ik vroeg kleedgeldverhoging, en ook of ik zakgeld en kleedgeld los mocht. Op zich vonden ze dat oke, maar ik wist niet hoeveel, en zij moesten daar ook ff over nadenken. 
Ik vroeg me ff een paar dingetjes af:

1) Hoeveel kleedgeld krijg je? ik heb geen kleedgeld omdat mn ouders eig alles wel betalen.​​​​​​
2) Hoeveel zakgeld krijg je? 20 euro van mn ouders en soms iets meer, maar ik werk ook dus bij elkaar is het 120 euro per maand.
3) Hoe oud ben je? 13.
4) Ben je een jongen of een meisje? meisje
5) Wat moet je hier van betalen? (schoenen, jas, verzorgingsproducten/make-up, sportkleding, enz.) niks.
6) Vind je dat genoeg? ja.
7) Hoeveel denk je dat ik nodig heb (aan de hand van wat ik ervan moet betalen) ik denk ongeveer  25 euro zakgeld? Anders kan je ook nog een bijbaantje nemen, dan verdien je nog iets meer.

Dan kan ik vergelijken met wat jullie krijgen en zo ff kijken hoeveel ik zou moeten krijgen 🙂 thxx np :)

 

Reageer