Hee!
Ik ben pas begonnen met werken als vakkenvuller bij de jumbo en verdien nu 3,36 netto per uur. Ik werk 6 uur per week en verdien dus ongeveer 80 euro per maand. Mijn vraag is dus, zoals je aan de titel kunt zien, hoeveel verdienen jullie, wat voor werk doen jullie en heb je het naar je zin op je werk?
Ik hoor het graag,
OnzekerMeisje00
Hoeveel verdienen jullie?
A
A
Hey,
ik werk ook niet zo heel lang maar ik werk ook als vakkenvuller maar dan bij de Albert Heijn.
ik ben zelf ook 14 jaar. ik verdien ongeveer 30 euro per week dus ongeveer 120 euro per maand. maar daar moet natuurlijk nog kosten vanaf maar ik moet nog bespreken hoeveel netto dat zeg maar is.
in ieder geval ik heb het wel naar me zin op me werk. mijn werk is ook een beetje afleiding van alles dus ja.
niemandx14
ik werk ook niet zo heel lang maar ik werk ook als vakkenvuller maar dan bij de Albert Heijn.
ik ben zelf ook 14 jaar. ik verdien ongeveer 30 euro per week dus ongeveer 120 euro per maand. maar daar moet natuurlijk nog kosten vanaf maar ik moet nog bespreken hoeveel netto dat zeg maar is.
in ieder geval ik heb het wel naar me zin op me werk. mijn werk is ook een beetje afleiding van alles dus ja.
niemandx14
A
Ik heb tegenwoordig geen werk meer, maar toen ik werkte als afwasser in een restaurant, verdiende ik 4,20 per uur geloof ik en ben 16. Maar ik werkte 8 uur achter elkaar zonder pauze dus zo n pretje was het niet hahaha
xx Fem
xx Fem
A
Heey, niemandx14 en -F-,
Bedankt voor jullie reacties! :)
OnzekerMeisje00
Bedankt voor jullie reacties! :)
OnzekerMeisje00
A
Hey,
Ik werk nu bij een bakker en daar verdien ik 4,80 per uur. Ik werk daar 15 tot 20 uur per week.
Ook ben ik turnjuf, en die opleiding heb ik bijna afgerond. Ik verdien nu 6 per uur, maar ik ga 10 tot 15 per uur verdienen.
Beide baantjes vind ik super leuk om te doen! Al vind ik de werkdagen bij de bakker (±10 uur) wel lang.
Liefs,
Pheebe
Ik werk nu bij een bakker en daar verdien ik 4,80 per uur. Ik werk daar 15 tot 20 uur per week.
Ook ben ik turnjuf, en die opleiding heb ik bijna afgerond. Ik verdien nu 6 per uur, maar ik ga 10 tot 15 per uur verdienen.
Beide baantjes vind ik super leuk om te doen! Al vind ik de werkdagen bij de bakker (±10 uur) wel lang.
Liefs,
Pheebe
A
Ik krijg 2 euro aan zakgeld per week
Dat is wat ik tot nu krijg her en daar doe ik wat klusjes dus
12 in de maand
Aangezien er een facatuure komt bij een jumbo in het dorp verderop vrij komt. heb ik ook kans op een aanzichtelijke rang in een supermarkt
Maar ik ben 13 maar als het zo ver is neem ik alles over mhuahaha
Groetnis de Tasmaanseduivel
Dat is wat ik tot nu krijg her en daar doe ik wat klusjes dus
12 in de maand
Aangezien er een facatuure komt bij een jumbo in het dorp verderop vrij komt. heb ik ook kans op een aanzichtelijke rang in een supermarkt
Maar ik ben 13 maar als het zo ver is neem ik alles over mhuahaha
Groetnis de Tasmaanseduivel
A
Afwasser bij een lokaal restaurant, betaald ongeveer 3,90 per uur.
Het bedrag wat ik per maand krijg verschilt heel erg, want soms hoef ik niet vaak te werken en heb ik maar 40 euro, en andere keren moet ik heel vaak werken en haal ik bedragen tot de 160,-
Ja dat dus.
~Bananapeel
Het bedrag wat ik per maand krijg verschilt heel erg, want soms hoef ik niet vaak te werken en heb ik maar 40 euro, en andere keren moet ik heel vaak werken en haal ik bedragen tot de 160,-
Ja dat dus.
~Bananapeel
A
Hoi!
Ik heb een krantenwijk en een folderwijk
Op woensdag vouw ik 3 kranten in elkaar, en breng deze rond.
Op donderdag vouw ik alle folders in elkaar (vaak zijn dit er ongeveer 17).
Vrijdag vouw ik plastic pakketten bij de normale folderpakketten in.
Zaterdag breng ik het volledige folderpakket rond.
Ik ben hier zo'n 10 uur per week mee bezig, maar vind het niet erg om te doen.
Hoeveel ik verdien, is afhankelijk van de hoeveelheid folders die ik had.
Vaak verdien ik 140 euro per maand.
Liefs,
Amber
Ik heb een krantenwijk en een folderwijk
Op woensdag vouw ik 3 kranten in elkaar, en breng deze rond.
Op donderdag vouw ik alle folders in elkaar (vaak zijn dit er ongeveer 17).
Vrijdag vouw ik plastic pakketten bij de normale folderpakketten in.
Zaterdag breng ik het volledige folderpakket rond.
Ik ben hier zo'n 10 uur per week mee bezig, maar vind het niet erg om te doen.
Hoeveel ik verdien, is afhankelijk van de hoeveelheid folders die ik had.
Vaak verdien ik 140 euro per maand.
Liefs,
Amber
A
Onnodige quote verwijderd
Zwart baantje werk bij m'n pa in de airsoft shop dus kijg ongeveer 200 euro p/m
Groetjes derposaurus
Stay cheek breeki my freinds
Zwart baantje werk bij m'n pa in de airsoft shop dus kijg ongeveer 200 euro p/m
Groetjes derposaurus
Stay cheek breeki my freinds
A
130 p/m ongeveer licht eraan hoeveel folderties.
A
ik pas vaak op honden, ik hoef ze niet uit te laten ofzo maar zit er gewoon bij. Hier heb ik wel een opleiding EHBO voor dieren voor gedaan en de opleiding tot uitlaatservice want ik werk met erg lastige honden. Ik verdien hier meestal 4 euro peruur mee, bij de een 3,50 en nog een ander 4,40. Best relaxed, ik kan ondertussen huiswerk doen.
A
Ik werk als vakkenvuller bij DEEN en verdien 45 euro per maand met drie uur in de week werk.
Opzich is het wel fijn, maar soms zijn bepaalde werkdagen gewoon lastig of wordt er te veel van je verwacht.
Opzich is het wel fijn, maar soms zijn bepaalde werkdagen gewoon lastig of wordt er te veel van je verwacht.
A
Ik werk niet, ik krijg wel zakgeld (3,50 p/w). Wel doe ik soms klusje om iets bij te verdienen
A
Hey, ik ben 18 jaar. werken in de Horeca.
Ik ben begonnen met werken op mijn 17de en kreeg destijds 3.69,- . Daar over komt nog 2x 10% toeslag.
10% Vakantie toeslag. En dan nog 'Vakantie-/snipperrechten' 10%.
Nu op mijn 18de verdien ik 4.29,- Waarbij er nog 2x 10% overheen gaat.
4.29,- + 10% (42 Cent) = 4.71,- Per Uur
4.71,- + 10% (47 Cent) = 5.18,- Per Uur.
Dus. Zeker niet slecht. Maar dit is geloof ik een beetje wat iedereen verdient.
Ik werk 'swinters ongeveer 8 tot 15 uur in de week. En zomers 25 tot 35 uur in de week.
Helaas krijg ik niet extra betaald i.v.m. onregelmatige tijden. De ene keer moet ik 's ochtends om 9 uur beginnen en werken tot 6 uur 'savonds. Maar soms moet ik beginnen van 16:00 tot 02:00 snachts...
Soms krijg je i.v.m. nachtwerk extra betaald. Maar aangezien de Horeca geen Landelijke CAO heeft, zijn er geen regels over...
Dus werken in de Horeca is zuur. Maar ik vindt het wel leuk 🙂
Ik ben begonnen met werken op mijn 17de en kreeg destijds 3.69,- . Daar over komt nog 2x 10% toeslag.
10% Vakantie toeslag. En dan nog 'Vakantie-/snipperrechten' 10%.
Nu op mijn 18de verdien ik 4.29,- Waarbij er nog 2x 10% overheen gaat.
4.29,- + 10% (42 Cent) = 4.71,- Per Uur
4.71,- + 10% (47 Cent) = 5.18,- Per Uur.
Dus. Zeker niet slecht. Maar dit is geloof ik een beetje wat iedereen verdient.
Ik werk 'swinters ongeveer 8 tot 15 uur in de week. En zomers 25 tot 35 uur in de week.
Helaas krijg ik niet extra betaald i.v.m. onregelmatige tijden. De ene keer moet ik 's ochtends om 9 uur beginnen en werken tot 6 uur 'savonds. Maar soms moet ik beginnen van 16:00 tot 02:00 snachts...
Soms krijg je i.v.m. nachtwerk extra betaald. Maar aangezien de Horeca geen Landelijke CAO heeft, zijn er geen regels over...
Dus werken in de Horeca is zuur. Maar ik vindt het wel leuk 🙂
A
allereerst mensen jullie verdienen best veel ik pas op omdat dat gewoon ziek simpel is en ik verdien daar mee 5 euro per uur ik doe dit ongeveer 2x in de week en k ver dien in een maand soms wel is 160 euro en ik krijg nog zakgeld 20 (ik ben 14 dus ja) dus ik heb ongeveer 180 per maand :)
xoxo
xoxo
A
4,65 word mijn nieuwe loon per maand, 1 jaar in dienst bij hetzelfde bedrijf als pizzakoerier van 17 jaar. Aangezien er wel meer dan 10 keer per maand aan me gevraagd word of ik kan werken, verdien ik meer dan dat ik normaal volgens mijn rooster zou verdienen, aangezien dat 1 keer per week, 5 uurtjes is. Vaak ligt dan rond de 130-150 euro, als ik steeds nee zeg. Mijn hoogste loon is 305 euro, en man dat voelde echt goed. Op het moment ben ik ook lekker uurtjes aan het maken aangezien ik nog 305 euro nodig heb om mijn crossmotor te betalen, en dat is dus echt alle uren pakken aangezien ik de 5e word uitbetaald, en het dan moet hebben.
Maar kort samengevat voor het geval je het hierboven getypte gedeelte niet wilt lezen:
Normaal: 150 euro in de maand (gaat veranderen).
Vaak: 200-250 euro in de maand.
Maar kort samengevat voor het geval je het hierboven getypte gedeelte niet wilt lezen:
Normaal: 150 euro in de maand (gaat veranderen).
Vaak: 200-250 euro in de maand.
A
Ik ben 15 en werk bij de Dirk op de versafdeling als vuller en verdien rond de 4,75 per uur
Angel
Angel
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.