Vraag

Hoeveel kleedgeld krijgen jullie?


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

hoeveel kleedgeld krijgen jullie? Mijn vader begon er een tijd geleden over kleedgeld en ik was wel benieuwd wat andere mensen kregen. Ik moet hier dan wel alles van betalen, schoen, winterjas, sportkleding, werkkleding, schoolspullen, leuke dingen, cadeautjes etc en dit ook inclusief zakgeld. Mijn ouders zijn trouwens ook nog gescheiden, en woon dus op twee adressen.

 

Bedankt


14 reacties

Reputatie 3
Badge +2

ik moet echt alles ervan betalen en ik krijg 60 euro per maand ik ben er wel blij mee

Reputatie 3
Badge +1

Ik krijg nog geen kleedgeld maar ik ben ook 12

Reputatie 3
Badge +2

Ik krijg $30 kleedgeld exclusief zakgeld, en ik moet alles betalen behalve:

-Kado’s

-Winterjassen

-Schoolspullen

Reputatie 1
Badge +1

Ik krijg 50 euro per maand. Daar moet ik dan Winterjassen, schoenen, kleding, dingen voor je haar, kapper, lichaamsverzorging (als ik niet naar de kapster wilde waar we altijd al heen gaan) en  dat is dan exclusief zakgeld.

Ik vond het wel fijn dat ik kleedgeld kreeg want dan kan ik makkelijker kleding kopen en dat soort stuf.

Reputatie 2
Badge

ik krijg geen kleedgeld ben 13

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben 15 ik krijg 45 euro kleedgeld per maand en dat is bedoeld voor kleding

Daarnaast heb ik 3 baantjes ik werk ongeveer 30 uur per week

Reputatie 4
Badge +4

Ik ben 14 en krijg 50 euro elke maand van mijn ouders plus een extraatje met feestdagen . Gewone kledij betalen mijn ouders maar soms koop ik zelf leuke dingetjes van mijn zakgeld . Meestal heb ik genoeg geld maar nu ik er ook mijn sigaretten moet van betalen  (zie mijn andere topic) zou het wel eens krap kunnen worden . Ik ga daarom proberen om een baantje te vinden .

Kleedgeld 50€ en zakgeld 15€ Woon in een gezinshuis en later krijg ik ook geld voor boodschappen te doen 

Reputatie 4
Badge +2

Geen kleedgeld, en 15 jaar

0 euro veel he 

Reputatie 3
Badge +2

Ik krijg 50 euro. 38 euro daarvan is kleedgeld. Met mn kleedgeld moet ik alles zelf kopen behalve:

  • Jassen
  • Schoolspullen

En als ik schoenen wil betaalt mijn moeder de helft van de prijs

Reputatie 1
Badge

50 euro per maand 😙

Reputatie 1
Badge

Ohja ik dit hoef ik niet zelf te kopen:

1 goede winterjas

sportkleding

1paar schoenen per jaar

Badge

Ik krijg €150 exclusief zakgeld (€50) per maand.

Ik hoef alleen kleding te kopen van mijn kleedgeld. BV Cadeautjes van mijn zakgeld.

Mijn ouders betalen de kapper enzovoort.

 

Groet,

 

 

Reageer