Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hoeveel kleedgeld krijgen jullie?

• 7 november 2013
  • 11 reacties
  • 1413 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hooi, 
Mijn ouders willen binnenkort mij kleedgeld gaan geven. (Ik word aankomend jaar 15)
Ze dachten 50,- per maand, maar ik vind dat te weinig.
Ik moet er ook schoenen, jassen etc van kopen.
Als ik dan dit onderwerp probeer te discussieren dan komt het elke keer op neer dat ik maar moet plannen met mn geld.

Hoeveel krijgen jullie aan kleedgeld?

x

11 reacties

Ik krijg 70,- per maand, en een paar zomer en winter schoenen en een zomer en winter jas als de oude echt niet meer past.
50,- is niet veel, je zou met je ouders af kunnen spreken dat zij ook zomer en winter schoenen en jassen voor je kopen.
Succes!

xx
ik krijg geen kleedgeld (ben 15) maar hoef ik ook niet.
ik krijg €30,- als ik ga winkelen met vriendinnen (ong 2x per maand)
en krijg €25,- zakgeld per maand
en als ik ga shoppen met mij moeder krijg ik alles wat ik leuk vind.
dus iedere keer een paar schoenen en vaak een jas.
en veel shirtjes enzo.
ik winkel 1 of 2 keer per maand met haar
mijn ouders betalen mijn kleding gewoon (1x in de 2 maanden koop ik gwn een stapel kleren :)) 
ook betalen ze elke maand mijn telefoon abonnement van 17 euro..
Omg, wees blij. Ik krijg 30,-
Ik heb unlimited :P
Want anders ga ik het kleedgeld ergens anders voor gebruiken... (nieuwe telefoon XD)
Ik krijg geen kleedgeld, gewoon 1x in de drie maanden 5 tot 10 nieuwe kledingstukken in mijn kast (kinderbijslag).
En omdat mijn stijl alternatief is bestel ik ze altijd via 1 site (Large.nl). Simpel zat, gewoon 1x per kwartaal nieuwe kleertjes. ^^

Is misschien ook wel beter, ik denk dat ik het geld anders aan andere dingen uit zou geven.
Ik krijg 60,- in de maand, en ik krijg een paar (winter)schoenen per jaar en een winterjas als de oude echt niet meer pas.
Gym en hockeykleren betalen mijn ouders en accesoires koop ik van mijn zakgeld (5.- per week). 
Kuss
Badge +17
Ik krijg niets, mijn ouders betalen het. Gelukkig maar, dat is lekker simpel. Maar ik zou met 50 euro per maand niet rond kunnen komen aangezien één broek van mij al snel 100 euro kost.
Niks verdien alles zelf
Ik ben 17, ik krijg ongeveer 50 per maand en moet ook alles zelf kopen. Ik kan me daar prima mee redden, mijn kast zit al propvol en ik ben al sinds groep 8 uitgegroeid, haha! Als je probeert om zo vaak mogelijk basic dingetjes bij de hema of de H&M of een andere wat goedkopere winkel koopt, kan je makkelijk elke maand wat op sparen om dan later een keer naar een duurdere winkel te gaan, werkt prima!
Ik krijg 100euro daar moet ik alles van kopen
ik vind dit wel redelijk
maar nu heb ik een vakantiejob gedaan, ik moest 700 euro sparen en de rest mogt ik houden (ong 600 euro) ik heb die dusverdeeld zodat ik die niet opeens kan opdoen, nu heb ik 150 in de maand 
maar als je 50 euro krijgt zou ik vragen of je ouder je jas en schoenen betalen, of probeer iets als: 
70 euro, wanneer je extra klusjes doet 
of zoek een baantje als het echt niet mag

veel succes

Reageer