Hoeveel heb jij op je spaarrekening?

  • 29 April 2016
  • 21 reacties
  • 2768 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik vraag me al heel lang af hoeveel andere kinderen ongeveer op hun leeftijd voor geld hebben op hun spaarrekening. Ik ben bang dat ik heel weinig heb enzo. want ik moet later ook mijn opleiding, rijbewijs enz betalen.
dus hier zijn een par vragen:
1. hoe oud ben je?
2. hoveel heb je op je spaarrekening?
3. Moet je later veel zelf kopen of krijg je het van je ouders?

21 reacties

1)15
2) ongeveer 500
3) later veel zelf,nu betalen mijn ouders veel
Zit er niet over in, als je heel weinig zou hebben dan heb je geen reden om je druk te maken, dat merk je later allemaal wel toch?
Door zorgen te maken maak je jezelf niet rijker.
1. hoe oud ben je?
16
2. hoveel heb je op je spaarrekening?
de laatste keer dat ik keek was het volgens mij zo'n 4000 euro
3. Moet je later veel zelf kopen of krijg je het van je ouders?
Geen flauw idee, heb het er eigenlijk nooit echt met ze over gehad.
1) 18 jaar
2) Op "de" spaarrekening voor als ik ga studeren iets van 2000 euro en op mijn eigen spaarrekening nu 120. Jeej
3) Ik krijg heel misschien wat van mn pa maar verder moet ik niet al te veel verwachten. Ik werk al wel maar ben slecht met geld, vandaar dat ik nu een eigen spaarrekening heb geopend naast mijn betaalrekening, zodat ik straks op kamers kan ofzo.
geld... geld... alles draait om geld....
1. hoe oud ben je?
Zestien.
2. hoveel heb je op je spaarrekening?
Ongeveer 1.200 euro.
3. Moet je later veel zelf kopen of krijg je het van je ouders?
Ik weet niet precies wat je bedoelt met deze vraag, maar ik denk dat ik over het algemeen toch veel krijg. Hierbij denk ik aan dingen als voedsel, en het feit dat ik onder hun dak woon zonder huur te betalen. Dingen zoals kleding betaal ik zelf.
1. 14
2. Rond de 800 euro
3. Mijn ouders sparen vopr een bijdrage later aan studie en dergelijken. Mijn spaarrekening is echt mijn geld wat ik gewoon apart heb gezet.
1) 16 jaar
2) Ik heb nu precies €1039,08 er op
3) Ben nu 16 en nu is het leven nog makkelijk, heb nu een bijbaan in horeca waar ik wat geld mee verdien. Dit plus mijn zakgeld: 3/4 hiervan gaat naar m'n spaarrekening, en 1/4 koop ik kleding, elektronica en de overige dingen mee. Afhankelijk van het product willen mijn ouders ook wel eens mee betalen. Het geld wat naar m'n spaarrekening gaat (wat nu al een lekker bedrag wordt) gebruik ik of ga ik gebruiken voor o.a rijbewijs, studie en grote aankopen zoals een laptop.

Ik moet, als ik ga beginnen met rijlessen, de helft van m'n rijbewijs betalen en alle kosten wat daar bij komt kijken.
Als ik op kamers ga moet ik het grootste gedeelte betalen van de huur, verhuiskosten, onderhoud, levensmidddslen en alles wat daar bij komt kijken. (mijn ouders betalen wat dat betreft een kleine gedeelte).

Verder ga ik mijn studie voor het grootste financieren met een lening (anders red je het tegenwoordig gewoon niet xD) en betaal ik de overige kosten door te werken, en natuurlijk sparen mijn ouders ook al voor een aanvullende bijdrage voor mijn studie. En ja na m'n studie ga ik werken en dan zie ik dan wel wat ik ga doen.
Ik ben 13 ik heb 8017 euro op me rekening en ga later zelf betalen (voor als je denkt waarom zoveel op zo een jonge leeftijd ik had een keer een prijs gewonnen van 5000 euro toen ik 9 was en sinds dien ben ik gaan sparen)
1) 15
2) + €2100,- en in mijn portemonnee €250
3) Ik krijg later geld om iets van een eettafel of stoelen te kopen, wat geld voor rijlessen en ongeveer €3000,- geld voor mijn studie.
1. 13
2. 5 cent ofzo
3. Mijn studies en rijbewijs gaan mijn ouders als het goed is aan mee betalen/ gewoon betalen
De rest weet ik nog niet
1. 14
2. ong 4000 euro
3. Ze betalen mee aan rijlessen/studie
1. 13
2. Ong 9000 (ik heb veel oma's:P)
3. Zelf
Oke ik denk dat iedereen nu praat over de rekening die vanaf hun geboorte loopt waar je ouders het geld enz op gezet hebben. Dus vergis je daar niet in
1. 13
2. ong 80 euro ik krijg elke maand kleedgeld en dat Is 80 Euro
3. Mijn ouders betalen mijn rijbewijs etc
1. bijna 13
2. Ik hou het liever privé maar goed rond de honderd euro.
3. Idk ik ben nog maar 12 dus dat duurt nog wel even.
1. 14/15
2. Te veel voor iemand van 14
3. Hoef niks zelf te betalen
1. Ik ben net 15
2. Nu ongeveer 5.700 ofzo maar op mijn 18e of 21e krijg ik de erfenis van mijn overleden opa die word tussen de 15000 en de 30000. Studie en dat soort dingen betalen mijn ouders en rijbewijs enzo. Gr anno
1. Ik ben 15 :P
2. Genoeg voor alles zeiden mijn ouders..;)
3. Ik krijg mijn rijbewijs maar mijn huis etc en alles moet ik zelf betalen. En mijn studie betaal ik hun terug :$

xX Maii
1. hoe oud ben je? 15
2. hoeveel heb je op je spaarrekening? 0
3. Moet je later veel zelf kopen of krijg je het van je ouders? Ik moet alles nu al zelf kopen, en met zelf kopen denk ik dat je een auto of zou bedoelt? Allemaal zelf

Reageer