Hoeveel geld op spaarrekening

  • 12 September 2017
  • 33 reacties
  • 2700 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi Ik vroeg me af hoeveel geld jullie op jullie spaarrekening hebben en/of jullie je arm, normaal of rijk voelt met dat bedrag? Thx alvast voor het invullen

33 reacties

Hoi! Ik wil niet zeggen dat we aan de rijke kant zitten, maar we zitten boven gemiddeld. We hebben het lekker comfortabel. Ik heb in me spaarrekening 2500 euro zitten. Een deel gekregen van me familie en natuurlijk ook zelf gespaard. Verder verdien ik 300 euro per maand met me bijbaan (als ik 13 uur per week werk). -Dit bericht is aangepast door de Kindertelefoon-.

Verder ben ik van plan om deze vakantie 35 uur te werken, en zo veel mogelijk geld binnen te halen.

Verder betalen me ouders me studie, me rijbewijs en alle andere kosten die gerelateerd zijn aan mijn studie. (Ik moet echt blij zijn met me ouders idd)

Hoe dan ook, ik hou er niet echt van om over geld te praten , aangezien ik altijd voel alsof ik "flex". Maar ja, je moet soms uit je comfort zone gaan, toch?
Ik heb nu €32K op m'n spaarrekening staan, klinkt beetje veel alleen ik heb al een eigen bedrijf(je) en dat geld is puur om later een deel van een huis ad te betalen. Deze kan ik wanneer ik wil opnemen als het goed is, alleen dat doe ik niet.

Simpel antwoord of ik me rijk voel met dit bedrag: nee, ik werk nu zelfstandig en verdien per maand netto rond de €3.500, van m'n netto winst zet ik 20% op m'm spaarrekening, ik betaal de helft van onze huur (€500) en de rest geef ik uit aan mezelf en mijn bedrijf(voornamelijk adverteren). Het werken neemt ook niet heel veel tijd in beslag, het opzetten is wel moeilijk maar ik raad iedereen aan om later (of nu) een bedrijf te starten met een populaire niche, valt zeker veel te winnen :)


-
Hey,

Ik heb op mijn spaarrekening nu een kleine 5 duizend euro op staan. Dit bedrag heb ik gekregen van mijn ouders van voordat ik werk had. Ik gebruik dit geld alleen voor mijn studie over een paar jaar. Ik voel me er niet rijk mee. Ik voel me ook niet arm. Ik heb genoeg en mijn ouders ook. Ik heb niets te klagen. Op mijn gewone rekening heb ik nu 16 cent door een recente uitgave.

Groetjes,

Jack
Allemaal rijke gasten hier haha😂.

Ik heb nu ongeveer 6400,- euro. Dit heb ik op een aparte spaarrekening, hier kom ik tot me 18e niet aan.

Een andere rekening staat maar €7,92. WAUW wat veel..

Ik werk in een supermarkt en stream games op Twitch. En zo leg ik elke maand +/- €250,- aan de kant en komt op de aparte spaarrekening.

Voel ik me rijk? Nou met €7,92?🤔 Nee, maar ik klaag niet hoor! Ik verdien p/m genoeg om leuke dingen voor mezelf te kopen. Alleen is het zo dat als er eenmaal €720 op de rekening kom dat ik dan meteen iets nieuws koop.

En die €6400 nee ook niet per se, omdat ik dat pas ga gebruiken als ik 18 ben. En daarmee moet ik dan de studie betalen, rijbewijs, etc.

See ya!
Spookyzx
Reputatie 1
Badge +1
Ik vgm 5000/6000. Die heb ik sinds ik een baby was. Waarvan 3500 zelf gespaard sinds ik een bijbaan heb de afgelopen 3 jaar. daarvan betaal ik ook m'n rijbewijs. (18)
zelf heb ik een ''nood'' spaarrekening waar ik elke maand ongeveer 60 euro op zet voor verjaardag en uitjes
hey

ik heb redelijk veel spaar rekeningen denk ik.

ik heb er 2 die op slot zitten tot ik 18 woord.
bij de ene staat 5 duizend op en de ander 7.500 op.
me spaar rekeningen waar ik wel geld aan uit kan geven is bij de ene 2.500 euro en bij de ander nu 550 euro en die zit aan me rekening vast die ik gewoon gebruik. en op me rekening zelf staat nu 120 euro op.

en dan op mijn ouders hun rekeningen die ik krijg als ik voor me rijbewijs ga en voor andere zaken nog 10.000 euro.

dus ik heb het best goed kwa geld.
maar het gaat niet om geld maar om liefde en geluk 😉

groetjes
blue

Ik ben extreem skeer. 

Ik zou het je even uitleggen, ik heb 2 spaarrekeningen, eentje met 400 euro en een andere met 700 euro, dat is natuurlijk iets anders dan 10.000 euro. Ik heb nog wel 5 jaar te gaan dus in die tijd kan ik wellicht nog 2.000 of 3.000 erbij verdienen en dan heb ik ongeveer 3.000 of 4.000 euro, in iedergeval genoeg om rijlessen te nemen en op kamers te gaan. 

-Dr8gon99

Ik heb op mijn eigen rekening zo'n €1100 staan ik voel me daar best rijk mee want ik ben pas 14. Op mijn studierekening staat rond de €10.000 maar kan ik niet bij. Ik werk niet maar ik ver dien een klein beetje door mijn geld te beleggen.

Reageer