Hoeveel geld op spaarrekening

  • 12 September 2017
  • 33 reacties
  • 2702 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

spaarrekening 'deposito' dan leg je een bedrag weg en kun je er niet meer aankomen voor 5 jaar. 😛
Alle rekeningen bij mekaar heb ik zo´n €9000,- ,waarmee ik me vrij rijk voel, aangezien ik alles zelf betaal, qua kleding, verzekeringen enz 🙂 (Woon nog wel bij mijn ouders, dus geen huurkosten e.d.)
Thx voor de antwoorden van tot nu toe♥️
@TrustMe,

Oh, wat leuk, dan ga ik maar vast sparen, want die €700 op mijn rekening, zal wel snel op zijn als ik een keertje bij jou wil komen eten :)

Groetjes,
M&M’s
Reputatie 2
Badge +17
Hi 1234abcdee,
@TrustMe,
je maakt me wel nieuwsgierig naar wat voor baantje jij hebt en wat je er dan per uur mee verdiend? Is het wel een legaal baantje :P
Ik krijg meestal €5 per uur


Alles is hartstikke legaal 😉. Ik werk nu in bijna het beste / duurste restaurant van de stad, dus vandaar.
Hi 1234abcdee,

ik heb iets van €700 op mijn gewone rekening staan en op mijn spaarrekening weet ik niet, want als ik geld over heb om te sparen, zeg maar, geef ik dat aan mama en die zet het op mijn rekening. Daar staat ook geld op dat ik gekregen heb van opa's en oma's en papa en mama en als ik geld met klusjes verdiend heb. Ik hoef niet echt er iets van te betalen, volgens mij, het is gwn meer voor later als een extraatje voor als ik op mezelf ga wonen ofzo, denk ik, idk. Ik krijg rijbewijslessen, net zoals onze oudste zus nu krijgt en onze pleegbroer ook heeft gehad. Dus ja, ik voel me wel soort van rijk met het geld op mijn gewone rekening al. Ik geef ook niet zoveel geld uit aan mezelf, meestal om leuke dingen met anderen samen te doen.

@TrustMe,
je maakt me wel nieuwsgierig naar wat voor baantje jij hebt en wat je er dan per uur mee verdiend? Is het wel een legaal baantje :P
Ik krijg meestal €5 per uur

groetjes,
M&M's
Reputatie 2
Badge +17
Ik heb op dit moment €3000,- erop staan. Ik voel me er niet rijk mee.. aangezien er zoveel van gekocht moet worden; studeren, rijbewijs, etc. Maar gelukkig heb ik sinds 2 maanden een nieuwe baan waarmee ik absurd veel verdien 🙂
Ik heb op mijn eigen spaarrekening rond de €1000,- staan. Ik voel me daar nu wel rijk mee, maar als ik bijv. mijn rijbewijs wil betalen, heb ik nog niet eens genoeg. Dus nu ben ik misschien wel rijk, maar over een paar jaartjes niet meer.

Gr. Pin

Reageer