Vraag

Hoe verdien je snel wat geld?

• 2 februari 2016
  • 19 reacties
  • 2939 Bekeken

Hoe kun je snel wat geld verdienen?
Btw ben 13 dus mag niet werken

19 reacties

*bijna 13
Als je 13 bent, mag je volgens mij wel een krantenwijk hebben. Je verdient daar alleen niet heel veel geld mee en helemaal niet snel, maar het is een begin. Je mag volgens mij ook lichte klusjes doen in een winkel, maar veel winkels zoeken toch iemand die wat ouder is.
Veel succes met zoeken!:)
Thx!
maak een youtube kanaal als je grappig bent en dan jezelf opnemen met maten enzo.

en dan rolt het geld wel he mattie

naja als je niet interessant bent doe dan een krantenwijk ofzo dat deed ik ook op jou leeftijd.
Reputatie 5
Badge +14
YoutubeMoneyzz
Badge +17
13 jarigen kunnen geen tonnen verdienen... Verwacht dat ook niet. Pas wanneer je rond de 18 bent, verdien je een degelijk uurloon. Een krantenwijkje is leuk, maar verdiend natuurlijk geen drol. Waarvoor heb jij als 12 jarige al zo nodig geld voor nodig? Wacht tot je 15/16 bent ofso en zoek een leuk plekje in de horeca of een supermarktketen.
krante wijk is echt slecht en youtube ook geen optie ik maak ook filmpjes en verdien 4 cent per 1000 mensen die kijken en dat duurde wel lang voordat ik de 1000 kreeg het beste lijkt mij afwassen bij een restaurant (geen grote) zodat je wat werk ervaring kan opdoen zodat je meer kans hebt om later te worden aangenomen bij een winkel/horeca
Reputatie 7
Badge +17
Antwoord op de vraag: niet
Hey,
Bij een sportclub kan je redelijk verdienen. In het begin verdien je daar ook niks, maar na wat cursussen ga je redelijk verdienen. Rijk word je daar ook niet van. Maar dat kan je ook niet verwachten.
En anders idd een krantenwijkje of iets in die richting. Verdient weinig, maar meer dan niks. En je kan natuurlijk verschillende wijkjes nemen als je meer wilt verdienen.
xx
Je kan als 13e jarige soms wat verdienen met fotoshoots of modelwerk denk ik, een vriend van mij van 13 was model bij de H&M en hij verdiende daar vet veel aan.
Dat is inderdaad een goede tip; fotoshoots en modellenwerk. Je kunt je dan gewoon inschrijven bij een castingbureau en die regelen 'werk' voor je.
Als je ergens goed in bent kan je daar soms ook geld mee verdienen. Ik ben bijvoorbeeld goed met computers en ben daarom een soort eigen bedrijfje gestart. Ik ben nu 15, maar ben ook rond mijn 13de gestart met het verlenen van diensten aan anderen dan familie.

Reageer