Vraag

Hoe Verdien Je Snel Geld??

• 2 oktober 2016
  • 13 reacties
  • 951 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee,
Ik Wil Een Nieuwe Telefoon Kopen Maar Mijn Moeder Zegt Dat Ik Er Zelf Moet Voor Sparen En Het Probleem Is:Ik Kan Dus Niet Sparen Want Als Ik Probeer Te Sparen En Ik Zie Weer Iets Leuks En Dan Koop Ik Het Dus Hoe Zorg Ik Er Nou Voor Dat Ik Snel Geld Verdien??De Telefoon Gaat Naar De €50 Euro Toe En Ik Ben Pas 11 Dus Ik Kan Nog Geen Kranten Rond Gaan Brengen 😞 En Ik Heb Al Wel Wat Op MP Gezet Dus Die Tip Kan Er Miss Nog Wel Bij En Voor Het Sparen Heb Ik Ook Iets Bedacht:Telkens Als Ik Geld Krijg/Heb Dan Verstopt Mijn Moeder Dat Geld Zodat Ik Er Niet Aan Kan Komen...Maar Heeft Iemand Verder Nog Tips???
Dankjewel 🙂

13 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Als je alles uitgeeft wat je krijgt
Ben je duidelijk er nog niet aan toe om met geld om te gaan
Misschien voor je verjaardag, Sinterklaas (als ik jou was zou ik er nog van profiteren want op de middelbare school vier je geen sinterklaas meer) of Kerstmis kan je om een Telefoon vragen
Jaah ehm 😞 dat is een probleempje want met ons geloof vieren wij geen sinterklaas of kerst nog iets anders miss??maar wel bedankt 🙂
Of een verjaardag
@E12345 @Angovis Hij noemde een voorbeeld er zijn vast nog andere tijden om geld te verdienen.

- DOE KLUSJES!!
Maar op dit moment kun je eigenlijk alleen nog klusjes voor mensen uit je omgeving doen. Misschien kun je nu geld verdienen door auto's te wassen, honden uit te laten en boodschappen te doen voor ouderen. Hang eens een oproepje op op het 'kaartjesbord' in de supermarkt. Misschien krijg je daardoor meer klanten dan alleen je directe omgeving. Ik hoop dat je hier wat mee kunt 🙂 🙂 Gr Maii
Owhja hier kan ik zeker wat mee alleen wat bedoel je met kaartjesbord??
@E12345 er is vaak bij supermarkten zoals AH,Jumbo, enz een bord met advertenties en dingen te koop enz waar je dus dingen op kan zetten en dan andere mensen jou kunnen mailen,bellen als ze interesse hebben ofs.
Owh weetje ook waar die meestal staan??
Meestal bij de ingang maar als je het echt niet weet zou ik het vragen aan iemand achter de kassa die weten het wel!
Reputatie 7
Badge +17
Waar heb je eigenlijk die telefoon voor nodig?
Je zit volgens mij nog op de basisschool en dan zou je hem ook erg weinig gebruiken.
@Menspersoon sociale druk omdat iedereen tegenwoordig een telefoon heeft. Sjonge en je vind dit al raar? Mijn buurjongen die is 7 en heeft al een telefoon..
Reputatie 5
Badge +14
@Menspersoon @Maii
De wereld zou zoveel beter af zijn zonder mensen onder de 12 met een telefoon......
Geen Fangirls en minder sociale druk
@Angovis je hebt gelijk maar je kan niet iemand z'n telefoon helaas..Kinderen krijgen het bijvoorbeeld als hun oudere zus het krijgt en hun het ook willen kan het maar zijn dat ze het dan dat jaar of volgend jaar krijgen. En als hun vrienden het hebben dan willen hun het ook. IK heb nu een tijdje een telefoon en ik vind het maar niks ik gebruik het echt alleen om te appn ( 2 personen) en mijn rooster te bekijken en dat appen doe ik voor hulp en steun en aangezien kinderen geen rooster nodig hebben rond de 10 t.m 12(13) Is het eigenlijk onnodig.. Als je je kind iets wil geven van elektroinca zou ik een Tablet geven en regels afspreken dan zit dat kind er niet 24 uur per dag op.
krantenwijk kan ook op je moeders of broer of zus de naam, en jij loopt het dat en dan kan jij geld verdienen. ik spaar nu ook voor een telefoon en heb al aardig wat gespaard. ik kan zelf ook niet goed sparen dus alles wat ik aan inkomsten krijg vraag ik aan mn moeder of ze het op een rekening kan zetten waar ik niet bij kan. of bij jou verstoppen. dat is super handig en dan heb je sneller je telefoon

Xx

Reageer