Vraag

Hoe kan je geld verdienen

  • 16 March 2021
  • 7 reacties
  • 302 Bekeken

Badge

Hallo, 

Mijn bijnaam is BOY1907 en ik ben bijna 14 . Ik ben opzoek naar een manier om geld te verdienen. Maar eerst wil ik een aantal dingen vertellen die ik sowieso niet ga doen

  • Klusjes, want je krijgt er weinig betaald en neemt veel tijd in
  • Oppassen, want ik ben niet zo goed met kinderen en   -
  • Geen krantenwijk of werken bij een boer, want dit neemt veel tijd in en ik denk niet dat mijn ouders dat zomaar toelaten  

Dat laatste komt niet doordat mijn ouders streng zijn, maar ze vinden dat ik niet mijn tijd moet besteden met werken terwijl ik al zakgeld krijg, maar dit mag ik niet zomaar uitgeven. Ook willen ze niet zomaar geld uitlenen, alleen als ik er een goede reden voor heb. Bovendien vinden ze dat ik die tijd kan gebruiken om te eren bv, dus graag geen dingen die fysieke (kracht) nodig hebben.

Ik weet dat dit a door veel dinge een streep trekt, maar ik heb gehoord dat mensen online geld maken door allerlei dingen. Zelf ben ik begonnen met verkopen op Fiverr, maar dat werkt niet want bijna niemand reageerde op mij dingen die ik aanbied. Ook ben ik begonnen met dingen verkopen op Insta, maar ook hierbij heeft niemand gereageerd. 

 

Kan iemand mij A.U.B helpen?

M.V.G. BOY1907


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Het probleem is dat ik door school, sport en hobby's weinig tijd heb. Daarnaast willen mijn ouders liever niet dat ik echt ga werken, want ze vinden dat ik me gewoon bezig moet houden met leren en andere dingen. Bovendien vinden ze dat ik genoeg zakgeld krijg.

hoi @BOY2007 


Speel je een muziekinstrument? dan kun je misschien in een stad spelen.

ik wist zelf ook niets, doe nu dit iedere zaterdag. Hoop dat dit helpt.

groet @Vertelt zijn naam niet 

Reputatie 2
Badge

hoi  kan je daar meer informatie over geven? en hoe of wat je daarmee verdient??

Badge

Ik werk als copywriter, freelance natuurlijk. Ik heb me geregistreerd op LinkedIn, waar ik onderzoek doe naar potentiële werkgevers die me misschien een commissie geven om artikelen te schrijven. Ik bespaar ook geld. Ik ben hier heel voorzichtig mee en bezoek voortdurend de website https://promocodius.be/ waar ik zoek naar kortingen en promoties op producten. Dit helpt me meer geld te besparen.

- misschien honden uitlaten

- eigen dingen verkopen (zoals: oude kleren)

- ben je creatief  maak dan iets

- iets lekkers maken en dan verkopen

 

 

Badge

Ik schrijf artikelen voor verschillende sites om geld te verdienen.

Badge

Het probleem is dat ik door school, sport en hobby's weinig tijd heb. Daarnaast willen mijn ouders liever niet dat ik echt ga werken, want ze vinden dat ik me gewoon bezig moet houden met leren en andere dingen. Bovendien vinden ze dat ik genoeg zakgeld krijg.

Reputatie 7
Badge +19

Je zou kunnen vakkenvullen in een winkel of supermarkt, ook kan je op de veiling werken, iets in de zorg doen of werken bij een familielid. 

Wat betreft het verkopen van dingen op Instagram: lijkt mij ook niet echt dat je daar veel geld mee verdient. Als dat iets serieus is tho, zorg dat je de regels en wetten checkt, ook de KVK.

Reageer