Vraag

Hoe geld verdienen wanneer je 14jaar bent?

  • 17 October 2019
  • 5 reacties
  • 690 Bekeken

Badge

Heyy

Ik ben maar 14jaar en ik wel geld verdienen en ik weet het niet hoe

Kan iemand mij helpen

😀😀😀😀😀AUB.


5 reacties

Hoi!

Er zijn veel manieren, je kunt solliciteren bij een supermarkt, klusjes doen voor naasten of iets doen waar je goed in bent, bijvoorbeeld technische installaties. Heb je al iets geprobeerd? Ik ben zelf 14 jaar en ben al sinds mijn 13e flink aan het sparen geslagen.

Groetjes!

14 is een lastige leeftijd met baantjes, krantenwijk is mogelijk. Supermarkt werk zoals vakkenvullen zit je al tegen de 15 aan (sommige supermarkten zelfs 16). Tip wacht tot 15 dan kan je iets meer (fietsbezorger dominos/new york pizza etc)

hey!

je kunt een krantenwijk doen, of auto's wassen.. flessen ophalen bij mensen thuis en inleveren bij de winkel..

je kunt een oppasbaantje nemen.. of heitje voor karweitje..

succes! groetjes alicia

Hey, volgens mij mag je als 14 jarige alleen oppassen en krantenwijken.

Het voordeel aan krantenwijken is dat je zelf kan beslissen hoe laat je gaat lopen, en je wordt niet super slecht betaald. (Je kan bij Spotta kijken, die betalen voor je eerste folderwijk dubbel volgensmij)

 

Vanaf 15 kan je veel meer en als je bijna 15 bent kan je misschien al wel soliciteren.

Hallo Aalking :)

Je kan krantenwijken doen, oppassen, honden uitlaten voor de buren, iets doen met je hobby bijvoorbeeld als je van ICT houdt, dan mensen die problemen hebben met hun computer helpen.

-Dr8gon99

Reageer