Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Hoe bijzonder is dit soort rijkdom?

• 20 oktober 2013
  • 13 reacties
  • 997 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
hoi ik zit nu in het vliegtuig naar italie ff een vlugetje bevaling nichtje enzo we zijn rijk dus ik zit nu een prive toestal die van mij familie is  naar milaan waar zij in de buurt woond we hebben thuis medere auto's waar onder een fararri F458 italia en een bwm x5 uit 2013 en een fisker karma en een ecalade hoe bezonder is dit en me broer heeft ook een ducati die trouwens volgens hem een vriendin van hem echt kloten is valt steeds uit en gaat zeer moeilijk aan maar hoe bezonder is deze soort rijk dom ?

Dit topic is gesloten

13 reacties

Nogal zeldzaam
ik zeg altijd tegen iedereen hoor van geld maakt niet gelukkig helemaal niet zelfs me zusje heeft toen ze 11 was een zelfmoord poging gedaan en heeft ze zich gesneden en weet ik allemaal dus dus geld maakt niet gelukkig het is leuk maar ik kan ook zonder hoor
klink nog al ongeloofwaardig
zeiken om een ducatie verwend, maar idd nogal zeldzaam
Dit geloof ik dus niet he 😉
Het is zo zeldzaam dat mensen het niet geloven. Maar als het waar is. Besteed het geld dan goed. Wat moet je met al die autos. Er zijn talloze mensen die geen geld hebben om tussen de middag brood te eten. Denk daar eens aan. Koop geen dure dingen voor vrienden maar koop dingen die nuttig zijn. Ik ben blij voor je dat je in een rijk gezin woond. Dat scheelt een hoop zorgen. Maar verlies jezelf niet! Pas op voor mensen die alleen maar uit zijn op je geld.
Ik zie dit meer als opscheppen dan echt een goeie vraag..
geld maakt miss niet gelukkig maar het maakt je leven wel een stuk gemakkelijker.
wat doet je famillie als ik vragen mag?
ja, hoe zijn ze zo rijk geworden dan. En Yara zonder geld kan niemand leven, geen eten, geen huis niks.
Eerlijk gezegd denk ik dat je best wel zelf kunt bedenken dat dit bijzonder is. Ik vind het vrij irritand dat je zo opschept, en in detail uitlegd wat voor een mooie auto's jullie hebben. Er zijn ook mensen die het niet zo goed hebben en die dit lezen en er een beetje chagrijnig van worden.
Sorry maar dit geloof ik echt niet. Het klinkt alsof je dit allemaal uit je duim hebt gezogen.
Je bent in ieder geval bijzonder goed in opscheppen...
Dit topic wordt gesloten, omdat veel reacties op het topic niet bijdragen tot een waardevolle discussie. Het is ook onduidelijk wat de starter met het topic wil bereiken.

Ella H, Kindertelefoon