Vraag

Help mijn beste vriend steelt geld van zijn ouders

• 2 July 2017
  • 7 reacties
  • 409 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Help mijn besten vriend steelt bijna elken dat 50 -100 euro van zijn pleeg ouders ik ben het er niet me eens ik heb wel een ruzie gehad en heb gezegt tegen hem dat ik het ging zeggen maar toen zij hij dat hij mij ging vermorden en naar de polietie gaan wil ik ook niet want het is me besten en enigen vriend wat moet ik doen ik deurf niet naar zijn ouders want dan ben ik me besten vriend kwijd ik zit hier al een paar maanden me maar laathet niet merken maar woort me wel te veel

7 reacties

Ik wil je niet kwetsen maar als hij dreigt je te vermoorden hoen goeie vriend is het dan? Misschien moet je het aan geven bij jou ouders of als het erg serieus is bij de politie.

Gr. M34084
Maar ik weet dat hij het niet zegt omdat hij he meent maar omdat hij gewoon niet wilt dat ik het ga zeggen maar weer nu nog niet wat ik moet doen
Het lijkt mij sterk dat zijn ouders het niet door hebben dat er, elke week, rond de vijftig euro uit hun portemonnee verdwijnt. Ze zullen vast wel hun vermoedens hebben, vermoedens die jij zou kunnen bevestigen.

Je hoeft niet persee in gesprek met ze te gaan, een anoniem briefje door de brievenbus kan ook.

Je loopt dan wel het risico dat je vriend negatief reageert. De vraag is: heb je dat er voor over? Stelen maakt hem (en zijn ouders) niet gelukkig. Daarom kom terug op mijn eerste punt: ik denk dat zijn ouders wel door hebben dat hij steelt. Als je dit aan je vriend uitlegt begrijpt hij misschien dat hij beter kan stoppen met jatten. Zijn ouders zijn immers niet gek en de waarheid komt (bijna) altijd boven water.

Uiteindelijk is het jouw beslissing. Succes met je keuze.
Dankje wel ik heb een brief op de pc getiept in de bus gedaan maar de uiders zijn er agter dat de brief van mij is want ik ben de enige die met mijn vriend om gaat agter af is het wel beter wand ze hadden het door maar ze wisten niet of ik het was of me vriend daarom naamen ze nog geen actie erg bedankt
zijn problemen. mind your own business.
Aan de ene kant denk ik ook van ' Mind your OWN business ' maar aan de andere kant vind ik het goed dat je hem helpt en dat je om hem geeft want je wilt niet dat hij steelt en in de problemen komt! ( daar ga ik van uit )

Volg de tips op van @fandomsareforevet

En het komt zeker goed!

Xx Maii
Aan de ene kant denk ik ook van ' Mind your OWN business ' maar aan de andere kant vind ik het goed dat je hem helpt en dat je om hem geeft want je wilt niet dat hij steelt en in de problemen komt! ( daar ga ik van uit )

Volg de tips op van @fandomsareforevet

En het komt zeker goed!

Xx Maii

het zijn ook haar problemen. of je gaat echt een snitch zijn om een video te maken terwijl zei steelt en dan aan haar ouders laten zien. of ik vraag me ook af hoe ze er nog niet zijn achtergekomen dat er perdag 100tjes weg zijn...

Reageer