Vraag

Hebben jullie een keer iets van je stage gekregen

  • 19 February 2018
  • 4 reacties
  • 556 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hebben jullie een keer iets van je stage gekregen qua geld of hebben jullie iet gekregen wat ze daar bijvoorbeeld maakte

4 reacties

15 euro aan het eind?
hoi,
Niet iets wat ik kan vasthouden, maar wel echt enorme aardige mensen die mij hebben geholpen en gesteund 24/7
Dus als een goed gevoel niet meetelt dan: Nee.

Xx Maii
Reputatie 2
Badge +9
Ik heb 2x 3 maanden stage geloopt bij een Supermarkt. 40 u in de week (56 als je me eigen werkuren mee telt ongv.) en wat kreeg ik? Een tegoedbon van €10 euro en jaja te besteden bij die winkel.

Nou was het de eerste stage wel klote. Maar snel kwam ik erachter dat geld er niet toe doet als je het naar je zin heeft.

De assistent bedrijfsleider Jan heeft me ontzettend goed begeleid. Bij elke vraag dat ik had liet hij alles vallen ( figuurlijk) en hielp die me meteen. Echt super. En dan geld? Wat is er nou beter? Super fijne service of die €250,-?

Maar zoals Maii al zei: " als een goed gevoel en goede service niet meetelt : dan Nee.

Gr:Mr. S
Ik heb gekeken naar een stage MET stage vergoeding, ik ben bezig met de opleiding grafisch ontwerper, ik zit nu in de derde week van mijn stage en heb nu een ontwerp opdracht van een klant af. Een deel van wat de klant heeft betaald aan het bedrijf krijg ik omdat ik vooral de opdracht heb uitgevoerd. Aan het einde van de maand krijg ik stndaard 150 euro! Dus als je een betaalde stage zoekt, zoek dat via Google en hopelijk kan je iets vinden!

Reageer